Best Kept Secret 2026

Ook wel weer toe aan nieuwe namen. Hoewel ik nog wel even kan teren op het nieuwe album van The Gorillaz en ook nogsteeds aan het genieten ben van de namen die tot nu toe bekend zijn gemaakt.

• Leuk
Waarderingen: Processierups
Ook wel weer toe aan nieuwe namen. Hoewel ik nog wel even kan teren op het nieuwe album van The Gorillaz en ook nogsteeds aan het genieten ben van de namen die tot nu toe bekend zijn gemaakt.
Ik verwacht niet heel veel meer, vooral wat laatste namen voor de kleinere podia. Ik denk dat de vraag vooral is wat er buiten de vaste podia gebeurt. Dus of er een podium komt in de plaats van Muziekgieterij; er zijn nu wel een aantal namen die zich daarvoor lenen. En of er weer van die area's als Coney Island zijn die apart aangekondigd worden.
Ik zou er niet rouwig om zijn als een Coney Island (en dat herrieding in het bos) er niet meer zijn, en het budget dat daarmee wordt uitgespaard wordt gebruikt voor muzieknamen en voor het terrein.

Ik verwacht niet heel veel meer, vooral wat laatste namen voor de kleinere podia. Ik denk dat de vraag vooral is wat er buiten de vaste podia gebeurt. Dus of er een podium komt in de plaats van Muziekgieterij; er zijn nu wel een aantal namen die zich daarvoor lenen. En of er weer van die area's als Coney Island zijn die apart aangekondigd worden.
Ik zou er niet rouwig om zijn als een Coney Island (en dat herrieding in het bos) er niet meer zijn, en het budget dat daarmee wordt uitgespaard wordt gebruikt voor muzieknamen en voor het terrein.
Er zal idd best wat veranderen. Nieuwe leiding nieuwe dingen. Ben daar wel benieuwd naar. Verwacht nog wel een paar namen maar zeker niets groots meer.

• Leuk
Waarderingen: Processierups
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat Pitou niet op BKS wordt neergezet. Nieuwe plaat die goed ontvangen is (o.a. OOR elftal), zit in het rooster van Friendly Fire. Hooguit wat kort na haar vorige BKS-set.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
Er zal idd best wat veranderen. Nieuwe leiding nieuwe dingen. Ben daar wel benieuwd naar. Verwacht nog wel een paar namen maar zeker niets groots meer.
Ik blijf hoop houden op twee grotere namen op de vrijdag. Kan me niet voorstellen dat we de zaterdag en zondag 4 subtoppers kunnen zien en het vrijdag met De La Soul en Mula B moeten doen.

Ik blijf hoop houden op twee grotere namen op de vrijdag. Kan me niet voorstellen dat we de zaterdag en zondag 4 subtoppers kunnen zien en het vrijdag met De La Soul en Mula B moeten doen.
Vrijdag staat Jack White er, lijkt me groot genoeg, toch?

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Vrijdag staat Jack White er, lijkt me groot genoeg, toch?
Jack W is HUGE! Maar ik heb het niet over de headliners, maar over de dikgedrukte namen die stijf onder Jack, Nick en Damon & Co staan. Een schamele 2 acts (Mula B en De La Soul) voor de vrijdag, en zaterdag en zondag 4 acts per dag. Die vrijdag mag wat dikker. Of zal Jack een set van 6 uur doen?
1774265710725.png

• Leuk
Qua lettertype moet daar inderdaad eigenlijk nog wel minstens één act van die grootte bij (niet dat dat een objectieve maatstaf is, maar in de presentatie oogt dit nu wel vreemd ja).

• Leuk
Qua lettertype moet daar inderdaad eigenlijk nog wel minstens één act van die grootte bij (niet dat dat een objectieve maatstaf is, maar in de presentatie oogt dit nu wel vreemd ja).
Ik verwacht geen namen meer van die grootte.
De vrijdag is altijd een lastigere dag voor BKS, ook vanwege de concurrentie met de buitenlandse festivals dat weekend.

Ik verwacht geen namen meer van die grootte.
De vrijdag is altijd een lastigere dag voor BKS, ook vanwege de concurrentie met de buitenlandse festivals dat weekend.
Klopt, maar alleen al qua marketing zou ik dan toch verwachten dat ze dan maar een wat kleinere act hetzelfde lettertype als Mula B of De La Soul zouden geven. Of de vrijdagkaarten relatief wat minder duur maken.

• Leuk
Ja, voor mij is die vrijdag nog wel het dingetje voor een full weekend of niet.

De La Soul is geinig, maar kan daar ook niet super hyped van worden. Ook al best wat voorbij zien komen de laatste jaren. Mula B is gewoon mijn ding niet helemaal, hij doet wat hij moet doen, en volgens mij in 2025 ook een keer of 4/5 live gezien.

Zondag spreekt er voor mij wel bovenuit in de breedte.

Mula B zo hoog vind ik ook wel echt frappant, maarja wordt natuurlijk gewoon gepusht door FF

Misschien bumpen ze nog een naam of 2 'naar boven' op de finale poster straks?

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
10 en 11 juni speelt Ben Howard in Paradiso. De 12e in België en daarna niets. Dus hij kan de 13e en de 14e : )

[.] Die vrijdag mag wat dikker. Of zal Jack een set van 6 uur doen?
Een set van 6 uur lijkt mij een buitengewoon goed plan!
Jack W is HUGE! Maar ik heb het niet over de headliners, maar over de dikgedrukte namen die stijf onder Jack, Nick en Damon & Co staan. Een schamele 2 acts (Mula B en De La Soul) voor de vrijdag, en zaterdag en zondag 4 acts per dag. Die vrijdag mag wat dikker. Of zal Jack een set van 6 uur doen?
Bekijk bijlage 18801
Ik ben wel fan van dit plan! Er is in ieder geval genoeg materiaal om 6 uur lang te spelen

• Geweldig
Waarderingen: Ferraroo

Users who are viewing this thread