Alcatraz & Dynamo Hurt/Heal

Amon Amarth - 69
Arch Enemy - 34
Behemoth - 113
Epica - 51 (-10)
Ghost - 115
Korn - 139
Machine Head - 130
Nightwish - 135
Opeth - 131

• 100
Waarderingen: jvandeweyer
of je kunt gewoon bands minnen die je kut vindt :(
Ja maar ik ken de rest amper, dus dat kan ik ook niet echt zeggen 😂 Ja Ghost, Machine Head en Opeth ken ik wel wat van. Vind ik niet perse heel goed, maar ook niet slecht.

Het juiste antwoord in jouw positie is minpunten op alles wat niet Korn is imo ;)
Hmm zo had ik het nog niet bekeken. Ben normaliter niet zo van de punten verdelen, maar dat is in dit geval wel een goeie.

Nou ik denk er nog heel eventjes over na, zijn toch geen lichte beslissingen die je moet nemen in dit spel...

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Amon Amarth - 69
Arch Enemy - 34
Behemoth - 113
Epica - 51
Ghost - 115
Korn - 149 (+10)
Machine Head - 130
Nightwish - 125
Opeth - 131

• Sad
Waarderingen: won666
Amon Amarth - 69
Arch Enemy - 37 (+3)
Behemoth - 113
Epica - 55 (+4)
Ghost - 115
Korn - 149
Machine Head - 130
Nightwish - 128 (+3)
Opeth - 131

Girls Beyonce GIF

Amon Amarth - 69
Arch Enemy - 37
Behemoth - 103 (-10)
Epica - 55
Ghost - 115
Korn - 149
Machine Head - 130
Nightwish - 128
Opeth - 131

Mag onderhand ook wel tandje minder.

En een beetje man steunt vrouwen natuurlijk het hele jaar door, niet alleen op internationale vrouwendag 🙏
Ow ja die link had ik even niet gelegd...

Maar inderdaad, Liam! Een beetje man steunt vrouwen natuurlijk het hele jaar door, niet alleen op internationale vrouwendag!

Amon Amarth - 69
Arch Enemy - 37
Behemoth - 103
Epica - 55
Ghost - 115
Korn - 149
Machine Head - 130
Nightwish - 118 (-10)
Opeth - 131

• Verdrietig
Waarderingen: won666
Ik heb Korn in 2017 Alcatraz zien headlinen en dit was een zeer mooi optreden, echter zijn ze daarna ook uitgegroeid tot Graspop headliner met 2 fantastische performances.
Toch denk ik wel dat Korn nog een dag Alcatraz zou kunnen headlinen als ze dit zouden willen, getuige hun optreden op de Lokerse in 2024. De vraag is enkel of Alcatraz hier de financiën voor heeft en bereid zou zijn om dit te willen betalen voor één band. In het verleden is dat met Limp Bizkit stevig misgelopen.

Maar ze zijn dus de augustusfestivals zeker niet ontgroeid, i.t.t. een band als Ghost.
Ik kan zeggen dat Alcatraz Korn nog kan betalen. Sterker nog Korn stond 2024 op Alcatraz gebooked tot dat management de overeenkomst doorbrak en ze alsnog naar Lokeren gingen.

• Leuk
Waarderingen: jvandeweyer
Nou morgen Korn eruit dan maar? Als ze zich niet aan afspraken willen houden en zo graag ergens anders spelen, prima, weg ermee dan 🎯
Gojira haar titel dan toch maar aan Iron Maiden geven? ;)
Gojira stond blijkbaar ook geboekt op Alcatraz in 2025 maar ging toch uiteindelijk ook naar Lokeren

Al ben ik het wel eens dat die gevaarlijke Korn er uit moet, een bedreiging vormen ze voor de algemene staatsveiligheid! (Ik val in herhaling ...)

Gojira haar titel dan toch maar aan Iron Maiden geven? ;)
Gojira stond blijkbaar ook geboekt op Alcatraz in 2025 maar ging toch uiteindelijk ook naar Lokeren
Weten we zeker dat die ook al geboekt waren eigenlijk? Of gewoon aan Alcatraz voorbij gegaan? Hoe dan ook, staat redelijk los van Graspop en die hurt/heal, nietwaar?

Users who are viewing this thread