Alcatraz & Dynamo Hurt/Heal

Best een periode was dit één van mijn favoriete (live)bands maar deze status zijn ze inmiddels al een tijdje kwijt. Met name omdat elke show hetzelfde is en ook steeds minder inspiratievol gespeeld wordt.

Amon Amarth - 70 (-10)
Arch Enemy - 50
Behemoth - 114
Epica - 72
Ghost - 116
Korn - 150
Machine Head - 131
Nightwish - 146
Opeth - 132

Amon Amarth - 70
Arch Enemy - 45 (-5)

Behemoth - 114
Epica - 72
Ghost - 116
Korn - 150
Machine Head - 131
Nightwish - 146
Opeth - 132

• 100
Waarderingen: Dr. Hannibal
Amon Amarth - 70
Arch Enemy - 45
Behemoth - 114
Epica - 62(-10)
Ghost - 116
Korn - 150
Machine Head - 131
Nightwish - 146
Opeth - 132

• 100
Amon Amarth - 70
Arch Enemy - 45
Behemoth - 114
Epica - 72 (+10)
Ghost - 116
Korn - 150
Machine Head - 131
Nightwish - 146
Opeth - 132

Amon Amarth - 70
Arch Enemy - 35 (-10)
Behemoth - 114
Epica - 72
Ghost - 116
Korn - 150
Machine Head - 131
Nightwish - 146
Opeth - 132

• 100
Amon Amarth - 70
Arch Enemy - 35
Behemoth - 114
Epica - 72
Ghost - 116
Korn - 150
Machine Head - 131
Nightwish - 136 (-10)
Opeth - 132

Amon Amarth - 69
Arch Enemy - 34
Behemoth - 113
Epica - 71
Ghost - 115
Korn - 139 (-10)
Machine Head - 130
Nightwish - 135
Opeth - 131

Ben een beetje in dubio. Nu Architects eruit liggen ben ik eigenlijk alleen nog liefhebber van Korn uit de resterende lijst. Maar eigenlijk matchen ze in mijn hoofd ook weer niet helemaal met deze festivals als, het is toch een vrij mainstream band op een meer niche festival, of zeg ik nu iets heel geks?

Dus het dilemma = of alleen nog maar Korn plussen, of me terugtrekken uit het spel en het aan de kenners over laten ;)

Ben een beetje in dubio. Nu Architects eruit liggen ben ik eigenlijk alleen nog liefhebber van Korn uit de resterende lijst. Maar eigenlijk matchen ze in mijn hoofd ook weer niet helemaal met deze festivals als, het is toch een vrij mainstream band op een meer niche festival, of zeg ik nu iets heel geks?

Dus het dilemma = of alleen nog maar Korn plussen, of me terugtrekken uit het spel en het aan de kenners over laten ;)
of je kunt gewoon bands minnen die je kut vindt :(

Ik heb Korn in 2017 Alcatraz zien headlinen en dit was een zeer mooi optreden, echter zijn ze daarna ook uitgegroeid tot Graspop headliner met 2 fantastische performances.
Toch denk ik wel dat Korn nog een dag Alcatraz zou kunnen headlinen als ze dit zouden willen, getuige hun optreden op de Lokerse in 2024. De vraag is enkel of Alcatraz hier de financiën voor heeft en bereid zou zijn om dit te willen betalen voor één band. In het verleden is dat met Limp Bizkit stevig misgelopen.

Maar ze zijn dus de augustusfestivals zeker niet ontgroeid, i.t.t. een band als Ghost.

• Leuk
Waarderingen: Pommer

Om de chaos compleet te maken gewoon Korn gaan minnen!

• Haha
Waarderingen: Pommer en jvandeweyer

Het juiste antwoord in jouw positie is minpunten op alles wat niet Korn is imo ;)

Users who are viewing this thread