Geese

nooley

Gouden Tip
6 feb 2025
450
374
De beste band uit New York (momenteel) verdient wel een onderwerp toegewijd aan hun.

Omdat hun gehele tour al uitverkocht is en ze nu ook al hartstikke populair zijn. Gaat alleen nog beter worden.
Nu ja als iets of wat bekende indie-band zalen als de Botanique uitverkopen is nu ook geen gigantische verwezenlijking. (Ik ben gewoon zuur omdat ik geen ticket heb 😅)

Nu ja als iets of wat bekende indie-band zalen als de Botanique uitverkopen is nu ook geen gigantische verwezenlijking. (Ik ben gewoon zuur omdat ik geen ticket heb 😅)
Ik wou een ticket bestellen, maar ik was aan het twijfelen om al dan niet eerst een botakaart aan te schaffen. Omdat ik volk over de vloer had, heb ik niet direct opgezocht wat zo'n botakaart inhoudt. Paar uur later was het bezoek weg...net zoals de laatste tickets.

Dan maar naar Nijmegen karren op een maandag.

Absurd aantal zoekenden op ticketswap voor de Doornroosje & Paradiso shows. Ze hadden er volgens mij nog wel een AFAS Live bij kunnen gooien haha.

Absurd aantal zoekenden op ticketswap voor de Doornroosje & Paradiso shows. Ze hadden er volgens mij nog wel een AFAS Live bij kunnen gooien haha.
Ja dat gaat hem niet meer worden voor mij. Ontzettend jammer maar wel heel tof dat de band inmiddels zo groot is.

Twee keer geupgrade. Absurd.
Van die kantine naar e-werk en dan nu het palladium. Ik had er een kaartje voor, maar die dag ervoor ga ik nu naar Parijs om Ninajirachi te zien. Gelukkig zie ik ze nog in Doornroosje.

Van die kantine naar e-werk en dan nu het palladium. Ik had er een kaartje voor, maar die dag ervoor ga ik nu naar Parijs om Ninajirachi te zien. Gelukkig zie ik ze nog in Doornroosje.
Betere setting ook, denk ik. Al heb ik geen idee hoe Palladium is hoor, nooit geweest.

Users who are viewing this thread