Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nu ja als iets of wat bekende indie-band zalen als de Botanique uitverkopen is nu ook geen gigantische verwezenlijking. (Ik ben gewoon zuur omdat ik geen ticket heb )
Nu ja als iets of wat bekende indie-band zalen als de Botanique uitverkopen is nu ook geen gigantische verwezenlijking. (Ik ben gewoon zuur omdat ik geen ticket heb )
Ik wou een ticket bestellen, maar ik was aan het twijfelen om al dan niet eerst een botakaart aan te schaffen. Omdat ik volk over de vloer had, heb ik niet direct opgezocht wat zo'n botakaart inhoudt. Paar uur later was het bezoek weg...net zoals de laatste tickets.
Van die kantine naar e-werk en dan nu het palladium. Ik had er een kaartje voor, maar die dag ervoor ga ik nu naar Parijs om Ninajirachi te zien. Gelukkig zie ik ze nog in Doornroosje.
Van die kantine naar e-werk en dan nu het palladium. Ik had er een kaartje voor, maar die dag ervoor ga ik nu naar Parijs om Ninajirachi te zien. Gelukkig zie ik ze nog in Doornroosje.