BKS & DTRH HURT/HEAL

Ik houd van Nick Cave en ben een stuk minder groot dan van Radiohead dan een jaar of 8 geleden, maar er is echt maar een onbetwiste headliner. Met Radiohead verkoop je een heel BKS weekend uit, zelfs als mensen alleen maar die dag zouden willen komen.

Je hebt twee soorten stemmers, stemmers die ooit een keer vooraan hebben gestaan bij Cave, en stemmers die Radiohead stemmen.

Los hiervan is Radiohead de terechte winnaar, met helaas geen Queens of the Stone Age op 2

• Leuk
Waarderingen: gy0n
Je hebt twee soorten stemmers, stemmers die ooit een keer vooraan hebben gestaan bij Cave, en stemmers die Radiohead stemmen.

Los hiervan is Radiohead de terechte winnaar, met helaas geen Queens of the Stone Age op 2
Ik gok dat het gros van de Radiohead minners niet vaak op BKS komt, maar dat is puur een gevoel :)

Radiohead zou te voorspelbaar zijn. Kom dan toch maar door met Cave als winnaar!

Mag van mij ook een goed getimed gelijkspel worden.

Nick Cave is mijn held, ik kan ‘m niet afmaken. Dan maar mijn favoriete band ter wereld een zetje in de goede richting geven.

Nick Cave and the Bad Seeds - 1
Radiohead - 31 (+10)

• Leuk
  • Grrr
Waarderingen: Joslittel en RubenJS
Sad Give Up GIF by Sinking Ship Entertainment

• Confetti
Waarderingen: MadMandra27
Ahh net te laat om Nick Cave nog wat punten te geven. Voor mij was een gedeelde nummer 1 plek voor Radiohead en Nick Cave ook een prima uitslag geweest. Waren op voorhand (samen met the National) toch wel mijn favoriete uit de gehele lijst.

Nou, ik had niet verwacht dat ik geen stem meer uit zou kunnen brengen vandaag. Die was echter ook in het voordeel van Radiohead geweest, dus had geen verschil gemaakt.

Terechte winnaar m.i. Geheel in de lijn der verwachting, maar dat maakt het niet minder terecht.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread