Rock Werchter 2026

also
die slope namen
steeds meer en meer genieten van die namen
Florence Road, the warning, house of protection, last train, ecca vandall, la lom, psychonaut,...

ik ga genieten!

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico en musicislife
Dat gezegd en gedacht zijnde vorig jaar kwam het pakket van 23 met oa London Grammar en de zelfbevestigde Hermanos Gutierrez op 4 maart, de dinsdag van de krokusvakantie.
maar dat was maart
krokus valt heel vroeg dit jaar
betwijfel het

Waarom zouden we vandaag iets verwachten? Door die 2 zelfbevestigingen?

Is in het verleden nog al gebeurd dat er weken tussen een zelfbevestiging en de officiële aankondiging zaten. We zitten al heel het jaar een beetje voor op schema tov vorig jaar. Dus ik verwacht de laatste drop de laatste week van februari (vorig jaar ergens begin maart). Nu al de laatste drop krijgen zou een serieuze verscherping van het record zijn, zeker?

Is in het verleden nog al gebeurd dat er weken tussen een zelfbevestiging en de officiële aankondiging zaten. We zitten al heel het jaar een beetje voor op schema tov vorig jaar. Dus ik verwacht de laatste drop de laatste week van februari (vorig jaar ergens begin maart). Nu al de laatste drop krijgen zou een serieuze verscherping van het record zijn, zeker?
Er zijn tijden geweest, met minder podia, dat de line up pas volledig was eind april begin mei 😅 . Kan je het u nog voorstellen. Nu na 2 dagen geen nieuws te krijgen is hier de teneur: HOE ZIT HET 😅. Maar ben er zelf ook schuldig aan hoor 🫢

Ja, precies. Voor 1 maart een complete lineup zou sowieso al lekker vlot zijn, dus verwacht gewoon die namen binnen 2 vrijdagen.

Er zijn tijden geweest, met minder podia, dat de line up pas volledig was eind april begin mei 😅 . Kan je het u nog voorstellen. Nu na 2 dagen geen nieuws te krijgen is hier de teneur: HOE ZIT HET 😅. Maar ben er zelf ook schuldig aan hoor 🫢
Wat een tijden he, van de vrijdag 16u pakketjes. Elke week opnieuw een naampje of 5-10.

1 van de beste pakketjes ooit, imo, kwam in 2013 tijdens krokusverlof. Oa Kendrick, James Blake, Tame Impala…

Users who are viewing this thread