Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Dit programma kan nog wel een Caribou gebruiken. Lekker de Teddy laten afsluiten!
Als caribou of daphni? Daphni nieuwe plaat dit jaar, maar weet niet of de naam ‘bekend genoeg is’ om de teddy af te sluiten? (ook geen idee of caribou geen daphni nummers doet eerlijk gezegd)

Als caribou of daphni? Daphni nieuwe plaat dit jaar, maar weet niet of de naam ‘bekend genoeg is’ om de teddy af te sluiten? (ook geen idee of caribou geen daphni nummers doet eerlijk gezegd)
Staat als Caribou op Dour, dus daarop geinspireerd, maar lekker zowel Caribou als Daphni boeken wat mij betreft

• Leuk
Waarderingen: voordiepaal
Daphni staat alleen op 9 juli nog geboekt in Canada. Even heen en weer vliegen is niet onmogelijk, maar lijkt me een kleine kans. Eerder een naam die dan wel op Lowlands staat.

Daphni staat alleen op 9 juli nog geboekt in Canada. Even heen en weer vliegen is niet onmogelijk, maar lijkt me een kleine kans. Eerder een naam die dan wel op Lowlands staat.
Ah dat is misschien iets te veel van het goede. Zei het vooral omdat Caribou (volgensmij) nog niet op DTRH heeft gestaan, en na covid wel nog op LL

Ik ben ook benieuwd welke namen van Roskilde we mogen verwelkomen op DTRH. Sommige namen staan er al, zoals Folk Bitch Trio, Oklou, Little Simz, Yousuke Yuk1matsu, Kingongola Kiniata en David Byrne.

Maar genoeg moois om door te laten komen, hoop zelf op Rochelle Jordan, Jim Legxaxy, Brutalismus 3000, Annie & the Caldwells, Maruja, Nourished by Time, Luisa Almaguer, Sherelle, Nick Léon, Clipse, Smerz en No Joy.

Dat zijn ook wel namen die goed zouden passen bij DTRH.

Ik hoop nog steeds op rise against, pixies of kasabian die overkomen van RW. Lijkt me toch wel vet om een van deze oudere bands te kunnen zien.

Ik hoop nog steeds op rise against, pixies of kasabian die overkomen van RW. Lijkt me toch wel vet om een van deze oudere bands te kunnen zien.
Van die bands zouden ze denk ik alleen Pixies overwegen. Rise Against past muzikaal totaal niet op DTRH, Kasabian ook niet lijkt mij

Zullen ze die boekingen al niet allang rond hebben maar gewoon willen wachten? Ze blijven natuurlijk allebei LL en DTRH onderdeel van MOJO. Lijkt mij dat ze ook niet te veel in elkaars vaarwater willen zitten.

Zullen ze die boekingen al niet allang rond hebben maar gewoon willen wachten? Ze blijven natuurlijk allebei LL en DTRH onderdeel van MOJO. Lijkt mij dat ze ook niet te veel in elkaars vaarwater willen zitten.
Boekingen zullen inderdaad wel rond zijn nu, misschien nog paar namen aan de onderkant die nog ingevuld moeten worden. Denk dat de data wel afgestemd zijn tussen alle MOJO festivals

Vrijwel zeker dat ik niet naar DTRH ga (helaas). Vriendengroep gaat ergens anders heen dus ik volg.

Maar jongens, Apparat is een verplicht nummer hoor. Benieuwd in welke tent hij gaat staan maar met die show van gisteren in Paradiso kan alleen maar betekenen dat het nieuwe album hoog in de eindejaars lijstjes gaat eindigen, en live performance ook. Het is echt heel heel goed.

Users who are viewing this thread