Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Ben de laatste paar weken pas naar het nieuwe album van clipse zitten luisteren en wát een album is dat zeg. Zou het nog een optie zijn als subheadliner? Zie dat ze 30 juni in zurich staan als support voor linkin park en dan een gat t/m half augustus.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Novis95 en Raskolnikov
We zijn in de gelukkige positie dat we een festival als DTRH eens per jaar kunnen bekostigen zonder al te veel aan de uitgaven te denken.

Maar het begint me inmiddels toch tegen te staan al die belachelijke prijzen. De consumpties zullen wel de €4,- grens gaan overstijgen.
Festivalkaartje €329,- , Camper/Caravanticket €345,- en dan nog even €44,50 voor een parkeerticket! €44,50 om je auto een paar dagen in weiland neer te mogen zetten....!

Hopelijk blijven festivals voor iedereen bereikbaar en niet alleen voor elite. Laat die bubbel maar barsten!
Het is inderdaad een behoorlijke smak geld wat je ervoor over moet hebben en dient op te hoesten. Parkeerticket apart is niet nodig als je met caravan komt, voor de trekkende auto althans. Bij Lowlands is dat volgens mij sinds 2025 wél beide aftikken.
Daarnaast noem je ook direct het duurste camperticket dat er is. Genoeg manieren om vele malen goedkoper te overnachten op DTRH. Je staat met een camperticket (groot en met stroom) dan ook wel meteen tussen de mensen die gemiddeld ook wel veel geld hebben te besteden als ik die laantjes zo in kijk als ik er ben. Dat is ook echt wel een keuze om daar tussen te staan en heeft niet zoveel met elite te maken. Wij staan jaarlijks met een groep van 8 op zo'n vak en dan zijn die kosten op het weekend goed te verdelen.

Kortom, het is duur maar je hoeft het ook niet groter te maken dan het is misschien.

Hopelijk namen morgen die de flinke investering goed verantwoord! 😉

James Blake zou top zijn.
Ook op mijn wishlist: Yong Yello (we hebben al wel veel hiphop en zelfs al een Belg, maargoed) Agnes Obel en qua DJ's Passion Deez en De Schuurman.

Vanwaar het idee dat er vandaag namen komen, want zonder teaser lijkt me dat idd sterk...?:)

Volgende week komt Lowlands met namen. Dus we moeten nog zeker twee weken wachten lijkt me. Of zien jullie dit anders?

Volgende week komt Lowlands met namen. Dus we moeten nog zeker twee weken wachten lijkt me. Of zien jullie dit anders?
Ik zou het logisch vinden als DTRH voor de drop van Lowlands komt, aangezien het festival nog niet is uitverkocht.

Ik zou het logisch vinden als DTRH voor de drop van Lowlands komt, aangezien het festival nog niet is uitverkocht.
Maar ook daarna is logisch. Stel lowlands is uitverkocht en je komt vrij snel daarna met nieuwe namen, dan brengt dat ook je festival onder de aandacht.

• Leuk
Waarderingen: gguuss

Users who are viewing this thread