Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Gezien het uitblijven van een vooraankondiging van Lowlands voor deze week gok ik dat we net als vorig jaar eerst de 2e dtrh drop krijgen voor Lowlands volgende week. Spannie

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov
Gezien het uitblijven van een vooraankondiging van Lowlands voor deze week gok ik dat we net als vorig jaar eerst de 2e dtrh drop krijgen voor Lowlands volgende week. Spannie
Vorige week was er een update van de app, dus het zou goed kunnen....

Oehhh José Gonzalez is ergens aangekondigd en er zijn nog gaten in zijn tourschema. Zou het super vet vinden om die een keer live te kunnen zien.

• Leuk
Waarderingen: Linksvoor
Hé iedereen! Na vijf jaar naar DTRH als bezoeker leek het me dit jaar eens leuk om er te vrijwilligen. Zijn er mensen hier die dit al eens eerder hebben gedaan? Zo ja, via waar hebben jullie je aangemeld?

Als ik nu op zoek ga kom ik deze site tegen: https://www.downtherabbitholevrijwilligers.nl/ . Vooral voor verkeersregelaars, maar die site lijkt nog naar 2025 te verwijzen. De andere mogelijkheid voor achter de bar staan vond ik via Solid Crew: https://ap.lc/EtJKO . Alleen is dit volgens mij betaald en niet vrijwillig. Het maakt me opzich niet zo veel uit wat mijn taken zouden zijn. De camping afzetten of met een prikkertje over het terrein gaan is ook ok, haha.

Laat vooral weten als jullie hier meer over weten en wat jullie ervaringen zijn van voorgaande jaren, dank!

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Hé iedereen! Na vijf jaar naar DTRH als bezoeker leek het me dit jaar eens leuk om er te vrijwilligen. Zijn er mensen hier die dit al eens eerder hebben gedaan? Zo ja, via waar hebben jullie je aangemeld?

Als ik nu op zoek ga kom ik deze site tegen: https://www.downtherabbitholevrijwilligers.nl/ . Vooral voor verkeersregelaars, maar die site lijkt nog naar 2025 te verwijzen. De andere mogelijkheid voor achter de bar staan vond ik via Solid Crew: https://ap.lc/EtJKO . Alleen is dit volgens mij betaald en niet vrijwillig. Het maakt me opzich niet zo veel uit wat mijn taken zouden zijn. De camping afzetten of met een prikkertje over het terrein gaan is ook ok, haha.

Laat vooral weten als jullie hier meer over weten en wat jullie ervaringen zijn van voorgaande jaren, dank!
Meeste vrijwiliggersdiensten gaan naar poppodia en andere instellingen binnen de evenementensector (ze hebben liever groepen dan losse personen, ook om het aantsturen te verdelen). Verkeersregelaar valt daar inderdaad buiten, dus hier kan je je voor aanmelden en over bardiensten heb je gelijk, deze zijn betaald.

• Leuk
Waarderingen: Karsten
Meeste vrijwiliggersdiensten gaan naar poppodia en andere instellingen binnen de evenementensector (ze hebben liever groepen dan losse personen, ook om het aantsturen te verdelen). Verkeersregelaar valt daar inderdaad buiten, dus hier kan je je voor aanmelden en over bardiensten heb je gelijk, deze zijn betaald.
Dank voor je info! Ik werk zelf bij een poppodium, maar zij gaan helaas niet naar DTRH. Iemand enig idee vanaf wanneer het aanmelden voor de verkeersregeling mogelijk is?

Vraag me sterk af of er morgen al namen komen. Was vorig jaar uitzonderlijk omdat er toen nog een headliner mistte denk ik.

Vraag me sterk af of er morgen al namen komen. Was vorig jaar uitzonderlijk omdat er toen nog een headliner mistte denk ik.
Denk dat het ook te maken had (en heeft) dat het nog niet uitverkocht was toen (en nu ook niet). Misschien nog een laatste poging voordat Lowlands van start gaat.

Ik denk daarom dat er morgen namen komen. Lowlands volgende week, Pinkpop week erna.

Hoop op Lily Allen. Paul Kalkbrenner zou ik wel leuk vinden. Esdeekid wellicht.

Geen idee of dat morgen al gaat gebeuren, maar een gooi naar 10 nieuwe namen: Teddy Swims, Balu Brigada, Adrian Quesada, Ela Lung, No Joy, The Haunted Youth, Afrodeutsche, Fatima Yamaha, Funk Tribu, Landikhan
Hoop zelf nog op Mogwai en Kasabian, Alhoewel ik van beide denk dat de match met dtrh een beetje mist

Het is ook gewoon mentaal. Over het algemeen verdienen mensen ook veel meer, het is vooral herijken naar de nieuwe realiteit. Alleen de inflatie gaat nu zo hard dat we er niet geleidelijk aan kunnen wennen.

We zijn in de gelukkige positie dat we een festival als DTRH eens per jaar kunnen bekostigen zonder al te veel aan de uitgaven te denken.

Maar het begint me inmiddels toch tegen te staan al die belachelijke prijzen. De consumpties zullen wel de €4,- grens gaan overstijgen.
Festivalkaartje €329,- , Camper/Caravanticket €345,- en dan nog even €44,50 voor een parkeerticket! €44,50 om je auto een paar dagen in weiland neer te mogen zetten....!

Hopelijk blijven festivals voor iedereen bereikbaar en niet alleen voor elite. Laat die bubbel maar barsten!

• Leuk
Waarderingen: Gigi21 en StevieU2

Users who are viewing this thread