Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2026

Blues and Brews met de eerste namen.
26-11-28_social-square_blues-brews-1080x1080.png.webp

Eventjes Holland International Blues Festival in z'n volledigheid neerzetten. Vind het eigenlijk wel een goede line-up.
vrijdag 19 juni 2026
Van Morrison
Kip Moore
Midland
Samantha Fish
The Devil Makes Three
Marlon Pichel

zaterdag 20 juni 2026
Brad Paisley
George Thorogood & The Destroyers
Keb’ Mo’
Robert Jon & The Wreck
Tim Knol & The Wandering Hearts

Country to Country met nieuwe namen en daarmee de volledige line-up.
600391359_1149599910491233_3095002138923852651_n.jpg

• Leuk
Waarderingen: Joris
Hoi hoi,

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die een heel weekend naar de Zwarte Cross gaan en er voor openstaan om nieuwe mensen te ontmoeten en tijd samen te spenderen.

Groetjes

Line-up In Vredes Naam (bevrijdingsfestival in Burgerweeshuis Deventer) aangekondigd:
Snapped Ankles - Iguana Death Cult - Parker Fans - Keenan Mundane - SOAPBOX - C’est Qui? - KRAM - L.A. SAGNE

• Leuk
Waarderingen: B0G5 en Dr. Hannibal
winSUMMERfest te Winsum vindt dit jaar wat vroeger plaats, namelijk op vrijdag 26 & zaterdag 27 juni.

1768855346140.png
1768855433533.png

Fuzz club line-up compleet. Echt wat toffe namen(L.a. witch, glyders, mini skirt, minami deutsch) maar het blijft toch echt wel te duur voor wat het is in mijn ogen. Had ze allemaal toch liever los gezien in de kleinere zalen van eindhoven

Spanning all continents and 16 countries overall, the complete Fuzz Club Festival 2026 line-up now includes:​

W.I.T.C.H (ZM), A Place To Bury Strangers (US), L.A. Witch (US), Dead Skeletons (IS), Causa Sui (DK), Minami Deutsch (JP), Lorelle Meets The Obsolete (MX), Glyders (US), The Spyrals (US), Japanese Television (UK), Helicon (UK), MaidaVale (SE), Firefriend (BR), Travo (PT), Mini Skirt (AU), Strange Lot (US), Kombynat Robotron (DE), The Dharma Chain (DE/AU) Gum Takes Tooth (UK), Servo (FR), Sunflowers (PT), pôt-pot (IE/PT), Golden Hours (BE/DE), Flying Moon In Space (DE) and Los Palms (AU).

Fuzz club line-up compleet. Echt wat toffe namen(L.a. witch, glyders, mini skirt, minami deutsch) maar het blijft toch echt wel te duur voor wat het is in mijn ogen. Had ze allemaal toch liever los gezien in de kleinere zalen van eindhoven
duur? dat is omgerekend 73€ per dag voor al deze bands?
misschien volgend jaar Sniester eens ruilen voor dit... :unsure:
deze line-up zou me keuzestress geven en dan ken ik er nog verschillende niet.

duur? dat is omgerekend 73€ per dag voor al deze bands?
misschien volgend jaar Sniester eens ruilen voor dit... :unsure:
deze line-up zou me keuzestress geven en dan ken ik er nog verschillende niet.
Duur is natuurlijk een persoonlijk ding maar de meeste van deze bands hebben vorig jaar/redelijk recent nog in Nederland gestaan en mijn eerdere ervaring met dit festival is dat het wat eentonig wordt een dag lang van dit soort gitaar gedoe.

Royal Park Live kondigt 4 nieuwe namen aan

- Level 42 Matt Bianco op 2 Juli
- Bløf op 3 Juli
- Van Morrison op 5 Juli
- Xavier Rudd op 8 Juli

Royal Park Live kondigt 4 nieuwe namen aan

- Level 42 Matt Bianco op 2 Juli
- Bløf op 3 Juli
- Van Morrison op 5 Juli
- Xavier Rudd op 8 Juli
Dit pas trouwens misschien ook in het Concertaankondigingen topic, aangezien het losse shows zijn altijd

Wel weer precies de namen die je hier altijd verwacht

• Leuk
Waarderingen: Wonderpaard
Rewire met weer een mooie lading namen!

Rewire met weer een mooie lading namen!
Park Jiha, Nihiloxica, RAKTA & Mette Rasmussen, Elischa Heller. Stop de tijd!

• Haha
Waarderingen: Bubba

PopMonument x VESTROCK​

Zaterdag 28 maart 2026​

De intieme Zeeuwse festivalparel VESTROCK en het gerenommeerde culturele evenement PopMonument slaan de handen ineen voor een eerste editie van ‘PopMonument x VESTROCK’, op zaterdag 28 maart in de middeleeuwse vestingstad Hulst in Zeeuws-Vlaanderen.

Tot nu bevestigd zijn: Spinvis, PAUW, Broeder Dieleman, BERBER en Head on Stone. Daar komt de komende tijd nog veel meer bij!

PopMonument x VESTROCK
Een ontdekkingsreis door de historische, monumentale stad Hulst. PopMonument x VESTROCK fungeert tevens als een voorproefje van festival VESTROCK zelf, dat daar plaatsvindt op vrijdag 29, zaterdag 30 en zondag 31 mei. Deze unieke muzikale route loopt dwars door de stad en combineert de mooiste monumenten van de vestingstad, storytelling en popmuziek met podiumkunsten zoals dans en spoken word. Muzikanten die het experiment niet schuwen, krijgen een podium op de meest unieke plekken in Hulst zoals de Sint-Willibrordusbasiliek, de Gentpoort, en de Stadswallen.

Ticketverkoop
Op vrijdag 23 januari om 11.00 uur start de verkoop van de gelimiteerde Early Bird-tickets, die €29,- per stuk kosten. Zodra deze zijn uitverkocht, gaan de reguliere tickets à €39,- in de verkoop (ticketprijzen zijn exclusief €3,95 servicekosten).
Niche evenement.

• Leuk
Waarderingen: team-0
Footprints Festival heeft het tijdschema en nieuwe namen bekendgemaakt.
Puzzelen maar, want het tijdschema van Footprints Festival is bekend gemaakt! Ook voegen we nog vier nieuwe namen toe aan het festival en maken we hiermee de line-up compleet. Zo zijn Halfpastseven, Kaba & Hyas, Rizan Said en Tomo Katsudara & Jonny Nash nieuw op het programma.

Samhain heeft Vinterland aangekondigd.

Users who are viewing this thread