Top 2000

Van Rosalía, Eefje de Visser en Sophie Straat weet ik het zo dan nog niet, maar ik denk dat je de rest dan ook wel kan waarderen.

Berghain - Rosalia (album wel aan het luisteren vanwege alle lovende recensies - denk niet het echt wat voor mij is)

Jubilee Street - Nick Cave and the Bad Seeds > kan hier maar niet enthousiast over worden, niet mijn artiest. (Op zijn hit met Kylie na)

Born to die - Lana del Rey (zelfde als hierboven, 1 hit leuk, de rest pakt mij niet)

Dance yrself clean - LCD Soundsystem (ken ze alleen van naam)

Naeem - Bon Iver (ken hem/ze alleen van naam)

Vrijheid, gelijkheid en zusterschap - Sophie Straat (geen idee)

Harmonia's dream - The War on Drugs (sommigen nrs vind ik leuk, kan deze wel even opzoeken)

Bitterzoet - Eefje de Visser (niet mijn kopje koffie)

About today - The National (paar liedjes leuk, voor de rest niet mijn band)

Voelt wel een beetje als valsspelen om een tweede lijst in te sturen, tenzij je toevallig een huisgenoot hebt die niet stemt of iets dergelijks en je op hun naam kan stemmen of iets dergelijks
Is het wel een beetje, stem alleen niet 2x op hetzelfde en vind gewoon meer dan 35 liedjes echt heel goed. Uiteindelijk gaat t natuurlijk nergens over, er wordt zoveel gestemd en ik heb het idee dat Radio2 ook nog wel het een en ander tweakt aan de lijst.

Is het wel een beetje, stem alleen niet 2x op hetzelfde en vind gewoon meer dan 35 liedjes echt heel goed. Uiteindelijk gaat t natuurlijk nergens over, er wordt zoveel gestemd en ik heb het idee dat Radio2 ook nog wel het een en ander tweakt aan de lijst.

Dat laatste sowieso, ga ik ook wel vanuit. Bohemian Rhapsody op 1 bij de allerjongste categorie, boven de 4 nummers van de Bankzitters, dat klinkt allemaal wel erg vreemd... Maar ik vind dan ook wel weer het mooie dat je gewoon zo'n hele stemlijst aan het opbouwen bent en dan moet gaan strepen tot je aan de 35 nummers zit, kill your darlings!

• Leuk
Waarderingen: HaaEll
1. Bohemian Rhapsody | Queen (1)
2. Piano Man | Billy Joel (5)
3. Hotel California | Eagles (3)
4. Fix You | Coldplay (2)
5. Roller Coaster | Danny Vera (4)
6. Black | Pearl Jam (10)
7. Stairway To Heaven | Led Zeppelin (7)
8. Avond | Boudewijn de Groot (8)
9. Radar Love | Golden Earring (20)
10.Wish You Were Here | Pink Floyd (12)

Laatst bewerkt:

Radar Love logisch dat ie een stuk hoger binnenkomt. Waarom Pearl Jam stijgt, geen idee. Nu vooral benieuwd naar een eventuele stijging voor God Only Knows en ook hoe Ozzy / Black Sabbath het in de lijst doet dit jaar.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Ik kan hier wel tevreden mee zijn eigenlijk. Queen hoort gewoon op 1. En weer de jaarlijkse 'waarom zo hoog?' Met Piano Man. En Pink Floyd weer terug in de top 10!

Users who are viewing this thread