Top 2000

Mooi die afwisseling: Hozier gevolgt door Rammstein, Paul Simon door Metallica. Van Linkin Park naar Yves Berendse. Dit is het betere werk en waarom de top2000 geweldig is!

Ik vermoed dat daar wel een team achter steekt die dit ziet en aan elkaar koppelt!
Tnx voor t compliment, maar ik denk Yves Berendse?!!. Daar stem ik niet op. Dit is de lijst van mijn 2 dochters. :sleep::eek:

Dit is mijn lijst

(Weer starbuRster verkeerd geschreven zie ik :cautious:)

Maar het is toch Starburster? Straks tellen deze niet 😅

Anyway hopen dat het erin komt, samen met I love You
You Dont Get It Over Your Head GIF

• Leuk
Waarderingen: MarkvD
Je keuzes uit de stemlijst kan ik zo overnemen.
Je vrij keuzes zeggen mij (bijna) helemaal niets.
Leuke lijst
Van Rosalía, Eefje de Visser en Sophie Straat weet ik het zo dan nog niet, maar ik denk dat je de rest dan ook wel kan waarderen.

• Leuk
Waarderingen: HaaEll
Voelt wel een beetje als valsspelen om een tweede lijst in te sturen, tenzij je toevallig een huisgenoot hebt die niet stemt of iets dergelijks en je op hun naam kan stemmen of iets dergelijks

Voelt wel een beetje als valsspelen om een tweede lijst in te sturen, tenzij je toevallig een huisgenoot hebt die niet stemt of iets dergelijks en je op hun naam kan stemmen of iets dergelijks
Ik gebruik het stemrecht van m'n man, eerst zijn eigen favorieten, aangevuld met die van mij en de vrije keuzes en altijd in overleg! 😊

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos en PJ

Users who are viewing this thread