Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben een van die mensen die het liedje vrijwillig aanzet, het hoort bij mijn kerst voorpret (inclusief zo'n shirt van de H&M)
Maar wat zijn jullie go to kerstliedjes dan? Misschien zit daar nog wat leuks tussen.
Ik ben al af.
Gister reden we van San Jose naar La Fortuna in Costa Rica. Hele rare gewaarwording overal de kerstspullen, lampjes etc. met bijna 30 graden maar toch maar een kerst playlist aangezet in de huurauto
Ik werd net overvallen door een versie van Last Christmas, maar niet met de zang van George Michael: er zat een grappig bedoelde alternatieve tekst over de muziek heen. Zelf denk ik dat het niet telt, maar ik laat het oordeel graag aan de jury over.
Ik werd net overvallen door een versie van Last Christmas, maar niet met de zang van George Michael: er zat een grappig bedoelde alternatieve tekst over de muziek heen. Zelf denk ik dat het niet telt, maar ik laat het oordeel graag aan de jury over.
Mijn Go-to kerstmuziek is toch wel Trans Siberian Orchestra!
Het zijn de klassieke kerstnummers die we allemaal wel herkennen, maar dan met beetje extra gitaarwerk erbij!
Geeft het in mijn oren toch een iets meer episch gevoel!