Whamageddon

• Onderwerp starter Onderwerp starter PimSp
  • Startdatum Startdatum
Dus je wilt eerst zeggen dat je vrijwillig 3FM luistert om vervolgens dit gedrocht aan te prijzen?!

Nee grapje, over dat eerste. Over Flappie ben ik wel eerlijk. 🤢
Ik word zo nog de ambassadeur van wansmaak (terwijl ik telkens zit af te geven op Pinkpop..).

Maar flappie (Youp) vind ik twee keer rond de kerstdagen wel te verdragen.

Ik word zo nog de ambassadeur van wansmaak (terwijl ik telkens zit af te geven op Pinkpop..).

Maar flappie (Youp) vind ik twee keer rond de kerstdagen wel te verdragen.

Wat vinden we van Driving Home For Christmas? Dat vind ik nou het beste kerstnummer.

• Leuk
Waarderingen: Matjes
Ik ben al af.
Gister reden we van San Jose naar La Fortuna in Costa Rica. Hele rare gewaarwording overal de kerstspullen, lampjes etc. met bijna 30 graden maar toch maar een kerst playlist aangezet in de huurauto

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Brian en Bob105
Ik werd net overvallen door een versie van Last Christmas, maar niet met de zang van George Michael: er zat een grappig bedoelde alternatieve tekst over de muziek heen. Zelf denk ik dat het niet telt, maar ik laat het oordeel graag aan de jury over.

Ben ik af?

Ik werd net overvallen door een versie van Last Christmas, maar niet met de zang van George Michael: er zat een grappig bedoelde alternatieve tekst over de muziek heen. Zelf denk ik dat het niet telt, maar ik laat het oordeel graag aan de jury over.

Ben ik af?
enkel het origineel telt, dus ik zou zeggen dat je er nog in zit

• Confetti
Waarderingen: Cathal McPherson
Mijn Go-to kerstmuziek is toch wel Trans Siberian Orchestra!
Het zijn de klassieke kerstnummers die we allemaal wel herkennen, maar dan met beetje extra gitaarwerk erbij!
Geeft het in mijn oren toch een iets meer episch gevoel!

Screenshot hier plaatsen lukt me niet wegens te groot.

Maar ik ben dus af.

Last Christmas (Pudding Mix)

Users who are viewing this thread