Lokerse Feesten 2026

Judas Priest op de Lokerse Feesten lijkt toch opnieuw geen optie meer. Even waren ze een optie omdat de tour toch niet op Bloodstock bleek te starten. Maar nu hebben ze de rest van de data bekend gemaakt. Op zondag 2 augustus zitten ze in Tsjechië. De enige datum dat nog zou kunnen, is vrijdag 7 augustus , er vanuitgaande dat ze max 2 dagen na elkaar spelen. Maar samen met Alcatraz gaat niet gebeuren

Dus als kandidaten voor Metal zondag blijven het Helloween, Godsmack en Airbourne vooral

Judas Priest op de Lokerse Feesten lijkt toch opnieuw geen optie meer. Even waren ze een optie omdat de tour toch niet op Bloodstock bleek te starten. Maar nu hebben ze de rest van de data bekend gemaakt. Op zondag 2 augustus zitten ze in Tsjechië. De enige datum dat nog zou kunnen, is vrijdag 7 augustus , er vanuitgaande dat ze max 2 dagen na elkaar spelen. Maar samen met Alcatraz gaat niet gebeuren

Dus als kandidaten voor Metal zondag blijven het Helloween, Godsmack en Airbourne vooral
Of gojira op herhaling? Misschien vonden ze het er leuk
🙃

Waar gaat pulp terechtkomen? Ik had ze in Lokeren verwacht maar gezien suede op de editors dag staat is er minder kans. Ik had gerust 100 euro over voor de combo suede- pulp.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Marilyn Manson op Rockstadt (27-31 Juli), lijkt mij nog wel een kanshebber voor de metal dag

1764670853--Rockstadt-Extreme-Fest-2026.webp

• Leuk
Waarderingen: koolket
Electric Callboy was ook echt vreselijk druk. Daar moet toch echt een oplossing voor gezocht worden. Andere locatie in Lokeren?

Users who are viewing this thread