Lokerse Feesten 2026

De Fonnefeesten hebben ook de eerste namen voor dinsdag 4 augustus

🎸
20.00 uur – Dalver
Lokerse krachtmeting met riffs die binnenkomen als een kopstoot. Hard, intens en puur energiegehalte 100%.
💠
22.00 uur – Ænima – A Tool Experience
Gelaagde, meeslepende en ritmisch gestoorde precisie. Vier muzikanten, één sonische lawine.
🔥
00.00 uur – StahlZeit
Pure hitte, brute sound en een pyroshow die je tot op de verste plek in het park voelt. Een Rammstein-ervaring die uw hartslag overneemt.

• Leuk
Waarderingen: B0G5 en festibob
Morgen donderdag weer een aankondiging Lokerse Feesten om 8h.
Benieuwd of het weer een klepper wordt net als Lenny Kravitz wiens VIP ticketten nu al volledig uitverkocht zijn.

Laatst bewerkt:
Er is officieel iets dat ik niet snap. Judas Priest had toch gezegd dat ze hun tour op Bloodstock wilden starten? En nu opeens voegen ze Wacken toe aan hun tourschema? Is dan Lokerse Feesten. Dan toch een mogelijkheid?

Er is officieel iets dat ik niet snap. Judas Priest had toch gezegd dat ze hun tour op Bloodstock wilden starten? En nu opeens voegen ze Wacken toe aan hun tourschema? Is dan Lokerse Feesten. Dan toch een mogelijkheid?
Als wacken je vraagt dan zorg je wel dat het lukt. Mogelijks hebben ze een weggevallen headliner vervangen? Maar dan komt Lokerse feesten idd terug in the picture.

• Leuk
Waarderingen: saurus en won666
Nee, zal wellicht ook rond de 80 euro liggen zoals Lenny. Op Cactus is het 81 euro voor de dag van Editors
Vrees dat de tijd dat meeste Lokeren dagen rond de 50 euro waren gedaan zijn. Vorige 2 jaren waren meeste dagen al rond de 70

Vrees dat de tijd dat meeste Lokeren dagen rond de 50 euro waren gedaan zijn. Vorige 2 jaren waren meeste dagen al rond de 70
Misschien dat Editors op LF net iets goedkoper gaat zijn (65 à 75), want ik geloof dat Cactus een ganse dag is t.o.v enkel 's avonds?

Users who are viewing this thread