Lokerse Feesten 2026

Electric Callboy was ook echt vreselijk druk. Daar moet toch echt een oplossing voor gezocht worden. Andere locatie in Lokeren?
Viel toch goed mee? Ik heb de edities nog meegemaakt dat de metal dag uitverkocht was en toen was het inderdaad bij doorgangen bijna moshen om langs te geraken. Dan was dit een lachertje. En ik stond ter hoogte rolstoelplatform ongeveer en daar kon nog makkelijk een circustent geplaatst worden

Viel toch goed mee? Ik heb de edities nog meegemaakt dat de metal dag uitverkocht was en toen was het inderdaad bij doorgangen bijna moshen om langs te geraken. Dan was dit een lachertje. En ik stond ter hoogte rolstoelplatform ongeveer en daar kon nog makkelijk een circustent geplaatst worden
Zoals bij elk concert/festival hangt drukte gevoel wat af afhankelijk waar je staat. Ik vond het ook echt onaangenaam druk waar we stonden

Die dag met de Callboys was ook uitverkocht meen ik mij te herinneren.
Bij Pendulum was er wel al wat volk weg en kon je wat vrijer bewegen.

Omdat een foto meer zegt dan woorden. Zo ziet een uitverkochte dag Lokerse Feesten er dus uit vanuit de lucht.
oof, dat ziet er echt wel enorm druk uit, een gigantisch verschil met een uitverkochte dag RW, Graspop, etc, daar heb je nog wat open ruimte om tot adem te komen

De reden dat ik er nooit naartoe ga is dat achterlijke terrein.

De reden dat ik er nooit naartoe ga is dat achterlijke terrein.
Dat was in 'den goeden ouwen tijd' wel charmant, zo'n kleine parking waar je bij de ingang al met je neus aan het podium staat, maar anno nu echt niet meer geschikt als je hun ambities zo ziet.

Als er niet gecommuniceerd zal worden dat er minder volk wordt toegelaten is het bij mij na 15 jaar ook de laatste keer geweest. Vorig jaar vond ik echt zelf echt onveilig. De metaldagen vroeger waren ook druk, maar nog 'ok' vorig jaar met Air en Deus had ik het gevoel dat het kleinste wat er ook gebeurd er een grote ramp zal ontstaan. De dag van de Pumpkins was ook onmogelijk.

Met die 'staanring' mag er denk ik nog meer volk binnen.
Maar de helf is open voor het publiek, de rechterkant is enkel voor de vips. Dus heel veel extra plaatsen zal dat niet opleveren, maar als ze paar 100 tickets meer kunnen verkopen daardoor zullen ze dat wel doen waarschijnlijk

Dus @won666 waar juist zou je die circustent plaatsen? ;-)
Die foto is zeker niet gemaakt tijdens Electric Callboy want toen waren er vanachter echt wel nog gigantische gaten. Ik kon nog makkelijk tot aan de geluidstoren lopen. Lopen eh. Niet wandelen. Dus tegen pakweg 10 km per uur lopen, hier en daar een schijnbeweging om niet iemand omver te lopen. En tijdens Pendulum geraakte ik makkelijk tot bijna helemaal van voor

Users who are viewing this thread