Spotify Wrapped

Luisteren jullie vaak naar playlists? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik ooit naar nummers van 5000+ verschillende albums zou luisteren op een jaar.
Ik ben wel een hardcore full albumluisteraar, nooit playlists, en ik zat met 18000 scrobbles 'maar' aan exact 1000 verschillende albums.
Ha, nog een overtuigd albumluisteraar, fijn! Mijn spotify wrapped geeft geen inzicht in de hoeveelheid verschillende albums, maar ik heb 786 verschillende artiesten geluisterd en het zou me niet verbazen als mijn album count ook ergens rond de 1000 zit, misschien 1500 max.

• Leuk
Waarderingen: Thisso
Luisteren jullie vaak naar playlists? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik ooit naar nummers van 5000+ verschillende albums zou luisteren op een jaar.
Ik ben wel een hardcore full albumluisteraar, nooit playlists, en ik zat met 18000 scrobbles 'maar' aan exact 1000 verschillende albums.
Het ligt er een beetje aan wat ik aan het doen ben, maar ik luister zowel albums als playlists en van die Spotify radio's. Dagen waarbij ik de hele dag muziek op heb luister ik vaak een of meerdere albums. Als er dan iets is afgelopen begint zo'n radio. Die laat ik meestal doorlopen tot ik weer iets anders wil horen. En voor onderweg of gewoon tussendoor doe ik meestal een playlist aan waar echt van alles in staat. Maar het zijn inderdaad zeker geen 5000 verschillende albums die ik in zijn geheel heb geluisterd haha. Ik heb dat wel een beetje geprobeerd bij te houden en dat zijn er tussen de 400-500.

• Leuk
Waarderingen: Thisso
Is wel vroeg in het jaar? Mis je bijna een hele maand aan muziek statistieken.

Bij mij staat Baila de Gasolina op één en Dansen met Nijntje op twee gok ik... Allebei doordat het de favoriete nummers zijn van mijn dochter van bijna 2.
De apenstopdans was bij mij hoog geëindigd vorig jaar.... Gelukkig zijn ze een jaar ouder. Niet dat ze ineens van Pink FLoyd houden maar toch... die peutertijd is toch wel heel erg dramatisch qua muziek haha

• Leuk
Waarderingen: gerrie en musicislife
Spotify Wrapped is wel een stuk minder spannend als je stats.fm hebt 😅
Last.fm gebruik ik nog steeds, al zo'n 15 jaar oid? blijft leuk om daar af en toe naar toe te gaan. Al moet ik zeggen dat ik laatste maanden vooral vanaf mn platenspeler luister thuis.

• Leuk
Waarderingen: Lawaaipapegaai
Spotify Wrapped is wel een stuk minder spannend als je stats.fm hebt 😅
Ja daar zitten toch ook wel wat kuren in hoor, volgens hen zou ik 2 nummers ongeveer 20 keer achter elkaar geluisterd hebben gister...

1764758156067.png

Blijkbaar heb ik ook een nog onuitgebracht nummer van Turnstile in m'n top 5 staan ;):

1764758482276.png

En ik zie nu dat ze last year hebben vervangen door lifetime, maar tot voor kort stonden bijvoorbeeld Sum 41 en Black Keys bij mijn meest geluisterde artiesten van dit jaar, terwijl ik echt 100% zeker weet dat dat niet klopt. Lifetime zou nog kunnen vanwege jaren geleden toen ik ze veel luisterde.

Conclusie: vraag me af hoe accuraat die Wrapped's zullen zijn.

Ja daar zitten toch ook wel wat kuren in hoor, volgens hen zou ik 2 nummers ongeveer 20 keer achter elkaar geluisterd hebben gister...

Bekijk bijlage 17365

Blijkbaar heb ik ook een nog onuitgebracht nummer van Turnstile in m'n top 5 staan ;):

Bekijk bijlage 17366

En ik zie nu dat ze last year hebben vervangen door lifetime, maar tot voor kort stonden bijvoorbeeld Sum 41 en Black Keys bij mijn meest geluisterde artiesten van dit jaar, terwijl ik echt 100% zeker weet dat dat niet klopt. Lifetime zou nog kunnen vanwege jaren geleden toen ik ze veel luisterde.
19546.png

Hier alles wel normaal van gisteren. Jouw scherm ziet er ook compleet anders uit 😅

Zijn knipsels vanaf de browser haha, maar in de app zie ik wel dezelfde gekke data staan.
Misschien heeft dat ermee te maken dat je je data moet importeren vanaf Spotify in die app. Bij mij doet hij het sindsdien perfect.

Users who are viewing this thread