Spotify Wrapped

Dit jaar in totaal 72k maar vroeger zat ik ook wel bijna aan 100k per jaar. Dat komt ongeveer overeen met 4,5u per dag, wel haalbaar met veel thuis werken/studeren met muziek op inderdaad. De ene dag was ik niet thuis en had ik 0, maar ik deed ook wel eens dagen van 10+ uren muziek.

Hmm, lijkt alsof Spotify wat luistersessies heeft gemist. Was ook te blijken aan dat ik vaker een playlist opnieuw moest aanzetten, omdat ik anders precies dezelfde shuffle krijg als de sessie ervoor. Stats.fm lijkt deze wel bij te kunnen houden, maar geeft voor Wrapped best een verschil. Stats.fm heeft 41.000 minuten en Wrapped 33.000. Dus bijna een kwart niet geregistreerd...

Op Spotify Wrapped staat Arctic Monkeys op 1. Op stats.fm staat QOTSA voor mij op 1 en zakt AM naar 5.

Laatst bewerkt:
Hmm, lijkt alsof Spotify wat luistersessies heeft gemist. Was ook te blijken aan dat ik vaker een playlist opnieuw moest aanzetten, omdat ik anders precies dezelfde shuffle krijg als de sessie ervoor. Stats.fm lijkt deze wel bij te kunnen houden, maar geeft voor Wrapped best een verschil. Stats.fm heeft 41.000 minuten en Wrapped 33.000. Dus bijna een kwart niet geregistreerd...

Op Spotify Wrapped staat Arctic Monkeys op 1. Op stats.fm staat QOTSA voor mij op 1 en zakt AM naar 5.
Volgensmij neemt Wrapped de data tot 1 oktober oid mee.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Ik ben nu toch wel benieuwd hoe al die mensen met 100k+ minuten dat halen.

Hebben jullie altijd op je desktop muziek aan staan? Zitten jullie veel in de auto? kantoor-DJ?

@NiekBBQ @leroyjenko @yeaghi @BlackwaterPark @spongebobsong @NoLifeIzze
Luister alles op de thuissonos en oortjes als ik fiets. Ik fiets heeeeel veeel.
Spotify is mijn radio. Elke zaterdag luister ik naar nieuwe muziek. Wat me aanstaat zet ik in mijn actuele luisterlijst. Oudere muziek uit die luisterlijst verhuis ik naar een jaarlijst van me zodat de luisterlijst zich continu vernieuwt. En datis mijn radio.
Dan maak ik ook nog een Best Kept Secret lijst die ik de twee maanden voor het festival op herhaling zet.
En voor als ik ooit in een verzorgingstehuis terecht kom heb ik de Eriks geheugenlaantje lijst. Daar staan alle nummers in die ooitin mijn leven belangrijk waren.

Ik geloof dat het iets van 24/7 uit zou komen op 53 dagen? Dus het kan nog veel meer. 😁
EDIT: het is 88. dagen nonstop luisteren ongeveer.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: gy0n en BeWario

Users who are viewing this thread