Best Kept Secret 2026

Fijn nieuwe namen. Maakt me blij.
Gokje…wens…

Zaho de Sagazan, Labrinth, Nation of Language, Ashnikko, Anna von Hausswolf, Zimmer 90, Ebbb, Grizz, Dressed like Boys, Dlina Volny, Oliver Sim, Sudan Archives.

• Leuk
Waarderingen: Bubba en Davidd
Heel grote kans dat Just Mustard erbij zit. Die zit ook bij Friendly Fire en is vandaag voor Hurricane en Southside aangekondigd. Nation of Language lijkt mij ook een flinke kanshebber; staat ook al op Primavera Porto. Misschien een Blood Orange, die wel op Primavera Barcelona staat?

Hoop dat Sharon van Etten er ook bij zit.

Zo, lekker, na DTRH en zo vlak voor de RW/PP (vermoedelijk) verkoop. Hard tegen niet mals.

Zit duidelijk een ander management achter.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en jimmywe
Wat hopen we/verwachten we voor morgen? Voor mij blijft my bloody valentine de gedroomde naam, maar ik doe het ook (weer) voor Slowdive!

Hopen op my bloody valentine, Men I Trust, Pulp, Pixies, Geese (Cameron Winter mag ook meteen), mark william lewis, Yard Act, Shame, IDLES, Interpol, The Last Dinner Party, Frankie and the Witch Fingers, High Vis (!!)

Stiekem hoop ik nog op TWOD maar dat zal hem niet gaan worden denk ik zo

Big Thief was helaas al zo goed als uitgesloten toch? Had die wel op DTRH verwacht

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: eggy
Hopen op my bloody valentine, Men I Trust, Pulp, Pixies, Geese (Cameron Winter mag ook meteen), mark william lewis, Yard Act, Shame, IDLES, Interpol, The Last Dinner Party, Frankie and the Witch Fingers, High Vis (!!)

Stiekem hoop ik nog op TWOD maar dat zal hem niet gaan worden denk ik zo

Big Thief was helaas al zo goed als uitgesloten toch? Had die wel op DTRH verwacht
Pulp, TWOD en Pixies vreesde ik allemaal een beetje voor DTRH, maar die kan ik me voor BKS niet meer voorstellen.

Wat hopen we/verwachten we voor morgen? Voor mij blijft my bloody valentine de gedroomde naam, maar ik doe het ook (weer) voor Slowdive!
MBV liever dan slowdive (maar vooral omdat ik die al meermaals heb gezien). Voor de rest hoop ik dat er eens wat emo komt, zoals texas is the reason, american football of sunny day real estate (of La dispute/touche amoré).

Godspeed you! black emperor is al jaren mijn droomnaam op bks, maar die doen in april al een zaalshow in Nederland. Maar andere post-rock zoals explosions in the sky, mono of mogwai zou zeker ook bekoren. Ook Have a nice life is één van mijn droomnamen op BKS.

En als er meer metal dan 1 naam mag komen: deafheaven, converge of the body.
Daarnaast zijn er ook wat Belgische namen waarvan het me verbaast dat ze nog nooit op BKS hebben gestaan zoals: doodseskader, oathbreaker, slow crush of ronker.

MBV liever dan slowdive (maar vooral omdat ik die al meermaals heb gezien). Voor de rest hoop ik dat er eens wat emo komt, zoals texas is the reason, american football of sunny day real estate (of La dispute/touche amoré).

Godspeed you! black emperor is al jaren mijn droomnaam op bks, maar die doen in april al een zaalshow in Nederland. Maar andere post-rock zoals explosions in the sky, mono of mogwai zou zeker ook bekoren. Ook Have a nice life is één van mijn droomnamen op BKS.

En als er meer metal dan 1 naam mag komen: deafheaven, converge of the body.
Daarnaast zijn er ook wat Belgische namen waarvan het me verbaast dat ze nog nooit op BKS hebben gestaan zoals: doodseskader, oathbreaker, slow crush of ronker.
La Dispute zou ik fantastisch vinden, die hebben misschien wel de beste plaat van dit jaar gemaakt voor mij. De nieuwe Agriculture doet mij wat minder dan hun debuut, maar zou absoluut ook welkom zijn naast Blood Incantation.

• Leuk
Waarderingen: DJ_Tjorre
La Dispute zou ik fantastisch vinden, die hebben misschien wel de beste plaat van dit jaar gemaakt voor mij. De nieuwe Agriculture doet mij wat minder dan hun debuut, maar zou absoluut ook welkom zijn naast Blood Incantation.
La Dispute zit bij Friendly Fire dus ik duim met je mee.

• Leuk
Waarderingen: Martijn

Mogwai is vandaag aangekondigd voor het North Festival. Een week voor BKS. Dus wie weet...

Users who are viewing this thread