Pukkelpop 2026

Tyler The Creator, Florence and The Machine, Deftones, Raye?, Yungblud?, Addison Rae?, Turnstile, Sombr, Amyll and the Sniffers, Underworld, Daniel Caesar, Dijon, Blood Orange, The Prodigy, Dropkick Murphys, Ravyn Lenae, Rex Orange County, Baby Keem, JPEGMAFFIA, Yousuke Yukimatsu, Four Tet, Shaggy, Floating Points, Ashnikko, Sampa The Great, High Vis, Wilkinson, Camo & Crooked, Princess Nokia, Jimmy Eat World...

Vul gerust nog aan! 😅
Joost

Er zijn geen shows op hun tournee in juni/juli die in de buurt van Reading (geen show in Londen) of Leeds plaatsvinden

De shows op Anfield worden gezien als exclusieve stadionoptredens en niet als festivaloptredens.
Het is echt vreemd dat ze geen optredens hebben in België, Nederland en rond Londen. Het is niet onmogelijk dat hun Amerikaanse tournee op 17 augustus eindigt en dat ze een paar dagen later naar Europa komen om op te treden op Lowlands, Pukkelpop, Reading en Leeds.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Ik hoop ook op Sombr aangezien ik in juli tickets ben misgelopen voor zijn show in de AB, het is gewoon verbazingwekkend dat ze hem in de AB hebben gezet. Hij zou toen Vorst kunnen uitverkopen volgens mij en sindsdien is zijn album en hit "12 to 12" uitgekomen waardoor zijn populariteit nog meer steeg en zou momenteel AFAS Dome kunnen uitverkopen

• Leuk
Waarderingen: EngineNr9
👀eerste show van 2026 aangekondigd voor Editors (Low Festival, Spanje) Nou, dat is alweer een tijdje geleden denk ik!

Bijlagen

• Primeras-confirmaciones-Low-Festival-2026.jpg
    Primeras-confirmaciones-Low-Festival-2026.jpg
    709 KB · Weergaven: 19
Je mag hopen dat Pukkelpop Editors niet boekt, want ze voegen niets toe en ze zijn niet nodig om uit te verkopen.

Je mag hopen dat Pukkelpop Editors niet boekt, want ze voegen niets toe en ze zijn niet nodig om uit te verkopen.
Oneens, Editors is echt een geweldige live-band met een groot repertoire aan hits.. voegen wat mij betreft zeker wel wat toe. En set van de Editors als Marquee-afsluiter zou ik op voorhand als optreden van het festival inschatten

Wat betreft het uitverkopen denk ik dat een festival niet alleen maar acts boekt die ze nodig hebben om uit te verkopen. Pukkelpop is de laatste paar jaren bijna een soort Lowlands wat de ticketverkoop betreft. Ze hebben enkele mooie headliners nodig, en ze hebben een vaste groep die het hele weekend in de boilerroom hangt. Dus zou dit een goede boeking zijn. Het ligt er alleen aan welke spot ze innemen in de line-up

• Geweldig
Waarderingen: Bwoite
Zo, dat is hard geformuleerd haha 😅 Denk wel dat Editors niet zo goed aansluit bij wat PKP graag programmeert de laatste jaren, maar is prima band hoor. Alleszins wel een kanshebber nu voor een hoge spot imo

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie

Users who are viewing this thread