Pukkelpop 2026

Nee maar lijkt me de gedachtengang van DDave. Nog geen belgische FF datum, daarom kans op PP...
Er zijn geen shows op hun tournee in juni/juli die in de buurt van Reading (geen show in Londen) of Leeds plaatsvinden

De shows op Anfield worden gezien als exclusieve stadionoptredens en niet als festivaloptredens.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Gigi21
Foo Fighters spelen laatste concert van hun Amerikaanse tour op 17 augustus 2026. Die gaan nooit nadien snel hoppen naar PKP en Lowlands.

Van dit actueel lijstje zijn er toch velen die goed zouden staan op PKP 2026.

Overigens... Beta Band is van harte welkom. Night Tapes zou ook een goede aanvulling zijn.

Bijlagen

• mpf2026landing.beba56b95058dc3362d5.png
    mpf2026landing.beba56b95058dc3362d5.png
    817,9 KB · Weergaven: 9
Bij mijn vorig bericht zie ik ook Amenra opduiken bij Oyafestivalen onder de link terwijl die nog niet met foto op de lijst artiesten staan. Iemand een idee
of dit een soort lek is van de website zelf. Amenra mag natuurlijk ook terugkeren op PKP volgend jaar.

Bij mijn vorig bericht zie ik ook Amenra opduiken bij Oyafestivalen onder de link terwijl die nog niet met foto op de lijst artiesten staan. Iemand een idee
of dit een soort lek is van de website zelf. Amenra mag natuurlijk ook terugkeren op PKP volgend jaar.
Ze zijn aangekondigd voor Dour, dus ik denk dat het onwaarschijnlijk is.

Users who are viewing this thread