Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Foo Fighters just anounced a concert in Paris on June 19th.
Could they be the missing headliner for thursday ? And of course that makes them a good candidate for Hellfest
De Tip-up's gingen dit jaar precies zeer snel, een uur na het opengaan van de loketten waren die al uitverkocht. Ze gaan Inferno nog moeten gaan uitbreiden.
Inferno is al ieder jaar uitgebreid heb ik de indruk, nu weer door de 6-8-10 pers tenten naar achter te verplaatsen op het plan. Hopelijk blijft de parking wel gelijk hij nu was.
Inferno is al ieder jaar uitgebreid heb ik de indruk, nu weer door de 6-8-10 pers tenten naar achter te verplaatsen op het plan. Hopelijk blijft de parking wel gelijk hij nu was.
Was het ontbijt/douche plein vorig jaar een beetje ok ?
2 jaar geleden vond ik de indeling echt prima (al kon de luifel van mijn festihut niet open !!! want stond er 1 strak tegen aan
ben wel benieuwd of iemand fotos heeft van inferno vorig jaar
Foo Fighters gaat gewoon naar Pinkpop joh. Denk niet dat ze nog een aparte Belgische show gaan doen, dus Pinkpop zou dan Benelux afdekken. Ze doen ook maar 1 Frankrijk show en 2 Duitsland shows zo lijkt het. Een aparte NL en BE show lijkt me dan niet aannemelijk.
Nee, zal geen heel grote zijn inderdaad. Je hebt met Limp Bizkit, Within Temptation en Megadeth al 3 aardige namen, daar hoeft geen Champions League headliner bij. Bij Tool zat bijvoorbeeld Alice Cooper als kleinere headliner. Lijkt meer op een HL te wijzen in de categorie Ghost en Deftones.
2 jaar geleden vond ik de indeling echt prima (al kon de luifel van mijn festihut niet open !!! want stond er 1 strak tegen aan
Heb geen foto, maar was allemaal dik oké! Altijd plek gevonden om te ontbijten, douches nooit moeten aanschuiven.
Twee jaar terug stonden de hutten inderdaad wat ongelukkig geplaatst, onze luifel kon ook niet open. Vorig jaar hebben we een groepstent gepakt, omdat onze groep aanzienlijk was uitgebreid, en ik was er héél tevreden van. Dit jaar hebben we opnieuw een groepstent 8p geboekt!
Is al meermaals gezegd dat we geen zotte dingen moesten verwachten. Het zorgt uiteraard nog wel voor meer mogelijkheden als die grote vis er niet zal staan.
Hopelijk straks wat extra duidelijkheid voor aanvulling van de graspop affiche
DO: nog 8 namen (waarvan 1 hl tegaan)
VR: nog 12! (5 op de main en nog 2 andere stage heads)
Ik vond het plein perfect, ik has een tip-up lekker rustig, en vrienden hadden een hutje voor 4 personen, die vonden het ook top. Douches waren, wanneer ik ging in orde, zonder aanschuiven.
Heb geen foto, maar was allemaal dik oké! Altijd plek gevonden om te ontbijten, douches nooit moeten aanschuiven.
Twee jaar terug stonden de hutten inderdaad wat ongelukkig geplaatst, onze luifel kon ook niet open. Vorig jaar hebben we een groepstent gepakt, omdat onze groep aanzienlijk was uitgebreid, en ik was er héél tevreden van. Dit jaar hebben we opnieuw een groepstent 8p geboekt!
Ja was echt kut idd 2 jaar terug met die luifel, en zijn met 3 dan is die hut prima, de canvas is me dan net te klein en een groepstent van 6 was een optie maar helaas al uitverkocht
Waren die Festihuts dit jaar wel beter neergezet ?
Of ze hebben 2 (of meerdere) opties en wachten de resultaten van de ticketverkoop die bezig is af tot na nieuwjaar. Is Donderdag slecht halen ze er een GnR bij, is de verkoop goed is het een Ghost/Deftones.
Wat als een van die twee headliners wel gewoon Yungblud gaat zijn?
Heb je over de breedte gewoon een enorm toegankelijke bovenkant voor de rock georiënteerde festivalbezoeker. Zie je nu ook al met wat Pinkpoppers en RWers die voor het eerst naar Graspop komen.
Op donderdag staan al WT en Bizkit, vrijdag natuurlijk Volbeat. Zet op een van die twee dagen Yungblud erbij en dan de zaterdag heb je met de headliners al drie dagen aan namen die mainstream gitaar liefhebbers graag op RW en/of Pinkpop (hadden) willen zien.
Zondag op de Mainstage staat het kort door de bocht natuurlijk ook al vol met radiovriendelijke rock en metal. Kunnen Pinkpop al bijna opdoeken…
Heb je over de breedte gewoon een enorm toegankelijke bovenkant voor de rock georiënteerde festivalbezoeker. Zie je nu ook al met wat Pinkpoppers en RWers die voor het eerst naar Graspop komen.
Op donderdag staan al WT en Bizkit, vrijdag natuurlijk Volbeat. Zet op een van die twee dagen Yungblud erbij en dan de zaterdag heb je met de headliners al drie dagen aan namen die mainstream gitaar liefhebbers graag op RW en/of Pinkpop (hadden) willen zien.
Zondag op de Mainstage staat het kort door de bocht natuurlijk ook al vol met radiovriendelijke rock en metal. Kunnen Pinkpop al bijna opdoeken…
Weekendticket hier ook in de pocket. Gegaan voor de VIP-variant. Qua kosten zal het effectief maar 100 euro meer gaan zijn omdat ik 4x een parkeerticket moet hebben; bij VIP is dit inbegrepen.
En dan heb ik er een parking heel dichtbij, een mogelijkheid om rustig te zitten en mn voeten de verplichte rust te kunnen geven en wat privileges rond drank- en toiletpunten voor terug. Voor mij een heel goede deal en duur is het toch wel. Die 100 euro maakt het verschil dan ook niet meer maar dat mag iedereen helemaal voor zichzelf beslissen natuurlijk.
Is het niet 1 parkeerticket per 2 VIP-tickets? Op de website staat: Je kan maximaal 1 VIP-parkingticket per 2 VIP-festivaltickets claimen. Eten en drinken zijn niet in de prijs inbegrepen. Klik hier voor meer info.