Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weekendticket hier ook in de pocket. Gegaan voor de VIP-variant. Qua kosten zal het effectief maar 100 euro meer gaan zijn omdat ik 4x een parkeerticket moet hebben; bij VIP is dit inbegrepen.
En dan heb ik er een parking heel dichtbij, een mogelijkheid om rustig te zitten en mn voeten de verplichte rust te kunnen geven en wat privileges rond drank- en toiletpunten voor terug. Voor mij een heel goede deal en duur is het toch wel. Die 100 euro maakt het verschil dan ook niet meer maar dat mag iedereen helemaal voor zichzelf beslissen natuurlijk.
Vandaag verjaart één van onze trouwste Graspop Festileakers en daar sta ik graag even bij stil! Deze man fleurt met regelmaat ons forum op met zijn smeuïge verhalen over toiletbezoeken op Graspop. Hij maakt ons deelgenoot van zijn wilde concertplannen, waarin hij in de Flixbus kriskras door heel Europa reist om bands te zien. Hij schrijft de meest levendige concertverslagen van het hele forum, wat me constant het gevoel geeft alsof ik er zelf bij was.
Soms onnavolgbaar, maar altijd gewaardeerd: van harte proficiat @won666!
Kan niet wachten op de Hellfest classic:
"Oh, Ghost/PWD/ST/Slayer doet toch wel festivals"
Leest vervolgens de tekst, waaruit blijkt dat het een european festival exclusive is ofso
Hellfest gaat echt niet Foo Fighters weer boeken nadat die in 2024 geweest zijn. Dat is veel te snel. Ze doen laatste tijd inderdaad 1 meer ''poppy'' boeking dus dat zal wel Yungblud ofzo zijn.
Hellfest zal wel BMTH op donderdag hebben, Iron Maiden de vrijdag, Twisted Sister de zaterdag en dan op zondag iets wat de donderdag op Graspop kan staan.
BMTH zal er wel staan ja.
Sabaton, Volbeat, Bad Omens, Limp Bizkit lijken me ook kanshebbers
Iron Maiden heeft ook andere shows in Frankrijk toch, zouden die niet uitgesloten zijn?
De Tip-up's gingen dit jaar precies zeer snel, een uur na het opengaan van de loketten waren die al uitverkocht. Ze gaan Inferno nog moeten gaan uitbreiden.
De Tip-up's gingen dit jaar precies zeer snel, een uur na het opengaan van de loketten waren die al uitverkocht. Ze gaan Inferno nog moeten gaan uitbreiden.
Deftones lijkt me out. Maar waren volgens mij zeker 1 van de opties een tijdje terug.
De leaks van Mad Cool lijken me een stavaza van toen. Maar van dag op dag wijzigen artiesten hun plannen.
Foo Fighters just anounced a concert in Paris on June 19th.
Could they be the missing headliner for thursday ? And of course that makes them a good candidate for Hellfest
Foo Fighters just anounced a concert in Paris on June 19th.
Could they be the missing headliner for thursday ? And of course that makes them a good candidate for Hellfest