Rock Werchter 2026

Vind ik het prima dat een deel van de forumgenoten er aanstoot aanneemt en graag z’n afkeur over nieuwe popheadliners laat blijken? Tuurlijk. Logisch. Maar het mag op gegeven moment wel een tandje minder en in sommige gevallen - looking at you - een tandje minder denigrerend.
En wat is daar denigrerend aan? Of verwacht je enkel nog een forum met politiek correct posts zonder humor? Want dat is gewoon humor.

En ik voel mij ook niet aangesproken tot dat het gedeelte van het forum dat je beschrijft, gezien ik hier meermaals de voortrekker en verdediger ben geweest van pop acts zoals Dua Lipa, Rosalia en Olivia Rodrigo.

Maar net zoals bij andere genres het geval is, kan je onmogelijk verwachten dat per definitie binnen een zelfde genre alles goed is - wat hier nogal te vaak wel gebeurd precies over popnamen of 'nieuwe' headliners tout court.
Nu, geen offense, hoor. Maar het is lang niet zo zwart/wit allemaal en al helemaal niet denigrerend.

Als ik een naam al niet kan hebben, zal ik wel altijd tot in de treure toe proberen staven waarom iets wel of niet werkt voor mij. Ik vind dat persoonlijk nog altijd een betere aanpak dan gewoon 'oh dit is fantastisch' of 'oh dit is reteslecht'.
En het gezever mag je er gerust bijnemen tussendoor, als grote fan van Sabrina Carpenter 😘.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Lorde Als sub vind k niet zo ongeinspireerd

Èén Lorde als sprankel kleur, maakt een beige mainstage nu niet bepaald een Salvador Dali.

Lorde is honderd procent welkom, Yong Yello zelfs ook. ( Maar niet op main maar Barn, waar hij veel beter gaat werken.)

Maar weer Lumineers, Kasabian, Gorick?Mumford? Geeuw.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: phil
Èén Lorde als sprankel kleur, maakt een beige mainstage nu niet bepaald een Salvador Dali.

Lorde is honderd procent welkom, Yong Yello zelfs ook. ( Maar niet op main maar Barn, waar hij veel beter gaat werken.)

Maar weer Lumineers, Kasabian, Mumford? Geeuw.
Mumford in dit gerucht is dan ook echt de enige die overal lijkt te gaan ontbreken in de line ups.

Dus in dit geval mogelijk géén Foo's en géén Mumford; Sabrina op donderdag en verder vooral sterke undercard met Jack White, Lorde en War on Drugs?

Mumford in dit gerucht is dan ook echt de enige die overal lijkt te gaan ontbreken in de line ups.

Dus in dit geval mogelijk géén Foo's en géén Mumford; Sabrina op donderdag en verder vooral sterke undercard met Jack White, Lorde en War on Drugs?
Hoop dan wel degelijk op die sterke undercard zeg, Sabrina verkozen boven Foo's en Guns Nog Roses, jammer.

Users who are viewing this thread