Rock Werchter 2026

Ik snap dat je geen fan van Sabrina kan zijn, maar bij dit drietal zou je toch nooit voor Guns moeten kiezen anno nu. Zowel qua verkoop als hoe goed die show is.
Ik vind dat goede muziek. En een legendarische band. En de keren dat ik Axl gezien heb was die redelijk goed bij stem. Laatste keer was wel 2017 (TW Classic) bij mij.

Toen hij AC/DC uit de penarie hielp kreeg hij toch ook goede commentaren dacht ik?

• Leuk
Waarderingen: festirock en musicislife
Ik vind dat goede muziek. En een legendarische band. En de keren dat ik Axl gezien heb was die redelijk goed bij stem. Laatste keer was wel 2017 (TW Classic) bij mij.

Toen hij AC/DC uit de penarie hielp kreeg hij toch ook goede commentaren dacht ik?
dat is allemaal wel erg lang geleden, tegenwoordig is hij in ieder geval niet meer goed bij stem dat is één ding dat zeker is

Na zijn bezoekje (van drie uur lang) aan Graspop in 2023 wil je ze echt niet meer zien. Verschrikkelijk slecht

• Thinking
Waarderingen: festirock en musicislife
Eerlijk gezegd wel is. Ik denk dat het voor Werchter helemaal niet erg is om naar een jaar pauze dezelfde act te boeken. Niet je hele lineup, maar een enkeling is prima. Werchter heeft 6-8 headline sloten. In 3 jaar kan dat om 18 tot 24 namen gaan. Dat zijn er nou eenmaal veel. Een ander festival zet 21p en Gorillaz op 2 dagen. Werchter zet ze achter elkaar. Dan kun je soms niet voorkomen dat er wat herhaling in zit
Grappig dat herhaling altijd mag als het Poppy klinkt. Blijkbaar moeilijker te verteren voor Poppy hier als het een boomer band is.

Donderdag main: Mumfords and suns, Lorde, Lumineers, Vampire Weekend, Zwangere Guy, Kasabian, Yong Yello
Stond duidelijk leesbaar op een scherm in de bureau.
Prima. Geen combi dus. En weeral die flauwe Lumineers zeg, werkt nooit op Main. Enkel Kasabian is leuk.

Gelet de albumrelease van Charlotte de Witte, zou een retour naar Werchter een mogelijkheid zijn?
Een after party op zondag zoals vorig jaar?

• Leuk
Waarderingen: jimmywe en ChrisV

Ja, maar die show zal ook alweer bijna een decennium geleden zijn. Heb van die laatste shows eigenlijk zo goed als geen goede kritieken gelezen (hier) en gehoord. Los daarvan is het niet de band die een RW snel zou boeken. Dan zijn Sabrina Carpenter en Foo Fighters (ook financieel) een stuk interessanter voor een RW.

Als het echt dat zou zijn donderdag dan ben ik héél content! Maar volgens mij nog nooit voorgevallen dat dezelfde artiest op zowel RW staat en een Werchter dag event.

• Geweldig
Waarderingen: Mr. Y
Someone said on the Pinkpop forum that Mumford & Sons have said they are announcing dates tomorrow. Anyone know where they’ve said this?

Users who are viewing this thread