Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat is voor Katy Perry nondedju even erg. Soms moeten artiesten, managements en hun fanbases leren inzien dat het vet van de soep is en ze in de categorie vergane glorie passen.
Is er gewoon geen commercieel aspect ook? Katy Perry is bij een bepaald publiek nog steeds enorm populair en schuift tickets.
In Franstalig België toch vrij groot precies, mijn Franstalige collega's van allerlei leeftijden waren hier heel erg enthousiast over. Om één of andere reden is zij daar heel erg huge precies (mogelijks gewoon te maken met playtime dat ze krijgt op de radio zenders daar).
Is er gewoon geen commercieel aspect ook? Katy Perry is bij een bepaald publiek nog steeds enorm populair en schuift tickets.
In Franstalig België toch vrij groot precies, mijn Franstalige collega's van allerlei leeftijden waren hier heel erg enthousiast over. Om één of andere reden is zij daar heel erg huge precies (mogelijks gewoon te maken met playtime dat ze krijgt op de radio zenders daar).
Het komt bij Perry erg hard neer op nostalgie. Dezelfde reden dat K3 originals zoveel arena's uitverkoopt, dat M kids drie keer de Trix vult met hun indianendans en Jelle Cleymans met zijn Spring nummers op tour is. Het zijn vooral late dertigers die tegen een midlife crisis aankijken die en masse tickets kopen om de soundtrack van hun jeugd nog eens live te herbeleven. Daar is niks mis mee, maar dat is de reden dat een artiest als Katy Perry, die al ruim tien jaar niks van waarde heeft uitgebracht, nu nog de Afas vult en volgend jaar Boutique staat te headlinen.
Hij probeert er tenminste iets fris mee te doen en het geluid van 21 Pilots er in te steken. Het werkt mss niet volledig, maar ik heb daar veel meer respect voor dan al die slaafse covers die ik al heb horen passeren van dat nummer.
Ik vind nu wel moest Sabrina niet op de line up staan en ze komt de volgende keer naar België dat we wel met heel het forum moeten gaan want die naam word hier echt zot gezegd hahah
Ahzo. TWOD in de barn zie ik niet gebeuren alleszins. Ga je taferelen krijgen die Editors van 2023 overstijgen denk ik. Als ze zag hoe snel Cactus was uitverkocht toen die daar als headliner stonden.
Ahzo. TWOD in de barn zie ik niet gebeuren alleszins. Ga je taferelen krijgen die Editors van 2023 overstijgen denk ik. Als ze zag hoe snel Cactus was uitverkocht toen die daar als headliner stonden.
Naar mijn gevoel is Editors groter dan TWOD voor een Werchterpubliek. Al werkt de Barn soms als een rode lap op een stier, want zet beide acts hoog op de Main en er zal maar weinig animo voor zijn