Rock Werchter 2026

Daar mag zeker veel van doorkomen. Zal vast wel een mooi alternatief staan tijdens eventueel Mumford of Sabrina

Mad Cool gooit hier ook zo maar eventjes met een affiche hoor. Verrassend: JENNIE van Blackpink op de affiche. Hoge Barn/mainstage spot voor haar?

Denk dat Zara Larsson, CMAT, David Byrne, TWOD, Kings Of Leon?, Wolf Alice, TLDP, Renee Rapp, Interpol, A Perfect Circle, Matt Berninger, Sigrid, The Vaccines, Holly Humberstone, Jehnny Beth niet kunnen missen.

• Leuk
Waarderingen: DirkG, JP5 en ChrisV
Laatste leak klopte totaal niet dus... Maar nu kunnen we onze RW dagen wel stilaan vorm geven.
En, geen Sabrina. Daar moet wel sprake zijn van geweest, maar niet doorgegaan.
Florence + The Machine als laatste headliner dan?

Als Mumford & Sabrina er niet lijken te zijn.

Jaaaaa Kings of Leon , TWOD, Interpol en A Perfect Circle, David Byrne (kan toch niet missen nu)!,
Mby, Wolf Alice, Lorde, pixies, Halsey, Kasabian, The Vaccines, en Matt Berninger o.a.

Dat mag toch gewoon meteen doorkomen :D
Ik deel je vreugde! :D Ook The Warning graag ook op RW! Teddy Swims mag ook wel.

Kings of Leon zie ik nu ook wel langskomen om hun contract van vorig jaar in te halen. Zou ik zeer blij mee zijn! Voor The xx zou wel mooi zijn.

• Leuk
Waarderingen: Backinblack en ChrisV
Pulp die een lagere spot aanvaarden is toch ook opmerkelijk, ik zie een opening.

Alle kansen wel om in de breedte 1 van de strafste Werchters van de laatste jaren bij elkaar te toveren.
Exact ook mijn gedacht momenteel. Al blijf ik het persoonlijk jammer vinden van de Foo Fighters.

• Leuk
Waarderingen: napril69
Ik zie vooral dat zowel Lorde als TWOD nog twee namen boven zich dulden, toont flexibiliteit,

Kings of Leon duldt ook nog eentje boven zich, dus ook hier is er wel een opening.

Teddie Swims nog drie namen boven zich. Verwacht die op RW als derdelaatste.

In de breedte heel sterk met heel veel mooie namen ook.

• Leuk
Waarderingen: JP5 en musicislife
Ik deel je vreugde! :D Ook The Warning graag ook op RW! Teddy Swims mag ook wel.

Kings of Leon zie ik nu ook wel langskomen om hun contract van vorig jaar in te halen. Zou ik zeer blij mee zijn! Voor The xx zou wel mooi zijn.
Jaa The Warning, zeker!

Dit kan oprecht wel een heeeele gave Werchter worden in de (daar heb je het weer) ; gelaagdheid.
Voor mij op The Cure na tot nu toe geen 9 of 10 op rapport bij de headliners. Maar wat kan er veel dubbel dik mooi staan zeg op de Main of Barn

Users who are viewing this thread