Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Vandaag nieuw album (Stargod) beluisterd van Astronoid (Wiki: post-metal, shoegaze, black metal, progressive metal), mooie ontdekking!
Helaas nog maar weinig in Europa geweest, met alleen tourtjes in 2019 (2x Nederland, 5x Duitsland, 3x VK) en 2023 (Prognosis NL en VK, plus 4x los concert VK). Mag voor mij snel weer eens langskomen!

Kwam ook al voorbij in mijn lijstjes. Ik heb er één liedje van geluisterd en de zang stond me wat tegen, dus heb hem direct maar weggelegd. Het nummer wat jij hierboven plaatst, ligt me dan al veel beter. Dus dank voor het delen!

Heb ik ook voor jou een tip: De Russische/Oekraïense/Finse post rock combinatie Kauan en hun nieuwste werk 'Wayhome'. Ik vind het echt een prachtig gelaagd album!

Kwam ook al voorbij in mijn lijstjes. Ik heb er één liedje van geluisterd en de zang stond me wat tegen, dus heb hem direct maar weggelegd. Het nummer wat jij hierboven plaatst, ligt me dan al veel beter. Dus dank voor het delen!

Heb ik ook voor jou een tip: De Russische/Oekraïense/Finse post rock combinatie Kauan en hun nieuwste werk 'Wayhome'. Ik vind het echt een prachtig gelaagd album!

Dank je, heb 'm net op de platenspeler gegooid! :)

• On fire
Waarderingen: Jamel
Er moeten toch wat festivals zijn die samen Ningen Isu weer naar Europa kunnen brengen? Aardig album weer.

Allereerst bedankt dat je dat hier neerzet i.p.v. in het Graspoptopic :) Snap totaal niet hoe je zoiets zo luchtig kan brengen na elf jaar. Klinkt alsof het dus inderdaad ook niet heel lekker liep achter de schermen.
Ik gok dat haar solo album waarvan ze net haar eerste nummer en clip dropt er wel wat mee te maken zal hebben.

En hier
GMM Combi
Dynamo Combi
Oei als we gaan beginnen met zomerplanningen ...

Ik zet het in dit topic vanuit Graspop topic, omdat dit eigenlijk nog weinig Graspop gerelateerd is

Eerste weekend juni 2025: South Of Heaven
Tweede weekend juni 2025: Novarock
Derde weekend juni 2025: Graspop
Vierde weekend juni 2025: Parklife, Iron Maiden Antwerpen (is wel maandag maar ok), Jera On Air, Impericon
Eerste weekend juli: System Of A Down en Guns N' Roses in Parijs, misschien ook nog Foo Fighters in Vienna
Dan is het eerste deel van de grotere festivals zowat afgesloten

Dan ga ik richting eerste weekend augustus: Wacken Open Air, heb ik al ticket voor, maar ga wel de weersvoorspellingen afwachten voor ik ook hotel ed fiks (mag gerust in Hamburg ofzo zijn) en zodus beslis of ik ga

Lokerse feesten tussendoor als er een deftige metal of punk dag is

Tweede weekend augustus: Alcatraz
Derde weekend augustus: Reload of Summerbreeze of Dynamo, ben er nog niet over uit

En dan is de zomer alweer voorbij zowat. Toch zeker de grotere festivals. Ik kijk nu ook reeds uit naar Amon Amarth/Orbit Culture/Soilwork, die ik in het najaar zeker wil gaan kijken al

Alles onder voorbehoud. Enkel voor SOAD in Parijs, Graspop en Wacken heb ik al tickets maar zelfs daar kan nog vanalles veranderen, als ik mijn planning nog hier en daar omgooi maar voorlopig wordt het ongeveer dit denk ik. Vierde weekend juni kan nog alle kanten op, Copenhell en Tons Of Rock kunnen er ook nog in de plek komen maar ik wil wel zeker naar Iron Maiden in Antwerpen. Novarock bv kan veranderen in Download. Ik wacht eigenlijk vooral de timetables af van de festivals om dan te kijken wat ik op Graspop niet kan zien waar ik dat wel kan gaan zien enzo

• On fire
  • 100
Waarderingen: Moniek en Koekdoos
Svalbard heeft aangekondigd in 2026 te gaan stoppen. Ze komen dat jaar o.a. nog met een laatste tour in Europa.

Erg jammer wel! Vond dat laatste album alsook hun show op Soulcrusher erg sterk.
Deze memo eventjes gemist. Prima naam om in Ekko te zien!

• Leuk
Waarderingen: Fluxion
Mijn vrouw zou heel graag Linkin Park eens willen zien, dus zijn we serieus aan het denken om tickets voor Werchter Parklife te kopen.
Nu zijn alle Pit-tickets al een tijdje uitverkocht, dus zouden het gewone tickets worden.
Heeft iemand een idee hoe groot die Pit ongeveer is? Heb je het dan over een klein vakje of over het halve veld?

Mijn vrouw zou heel graag Linkin Park eens willen zien, dus zijn we serieus aan het denken om tickets voor Werchter Parklife te kopen.
Nu zijn alle Pit-tickets al een tijdje uitverkocht, dus zouden het gewone tickets worden.
Heeft iemand een idee hoe groot die Pit ongeveer is? Heb je het dan over een klein vakje of over het halve veld?

• Leuk
Waarderingen: Honk en MetalLimbo
Nu zijn alle Pit-tickets dus al uitverkocht, dus zouden het gewone tickets worden.

Nu zijn alle Pit-tickets dus al uitverkocht, dus zouden het gewone tickets worden.
1764435019344.png

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Users who are viewing this thread