En hier
GMM Combi
Dynamo Combi
Oei als we gaan beginnen met zomerplanningen ...
Ik zet het in dit topic vanuit Graspop topic, omdat dit eigenlijk nog weinig Graspop gerelateerd is
Eerste weekend juni 2025: South Of Heaven
Tweede weekend juni 2025: Novarock
Derde weekend juni 2025: Graspop
Vierde weekend juni 2025: Parklife, Iron Maiden Antwerpen (is wel maandag maar ok), Jera On Air, Impericon
Eerste weekend juli: System Of A Down en Guns N' Roses in Parijs, misschien ook nog Foo Fighters in Vienna
Dan is het eerste deel van de grotere festivals zowat afgesloten
Dan ga ik richting eerste weekend augustus: Wacken Open Air, heb ik al ticket voor, maar ga wel de weersvoorspellingen afwachten voor ik ook hotel ed fiks (mag gerust in Hamburg ofzo zijn) en zodus beslis of ik ga
Lokerse feesten tussendoor als er een deftige metal of punk dag is
Tweede weekend augustus: Alcatraz
Derde weekend augustus: Reload of Summerbreeze of Dynamo, ben er nog niet over uit
En dan is de zomer alweer voorbij zowat. Toch zeker de grotere festivals. Ik kijk nu ook reeds uit naar Amon Amarth/Orbit Culture/Soilwork, die ik in het najaar zeker wil gaan kijken al
Alles onder voorbehoud. Enkel voor SOAD in Parijs, Graspop en Wacken heb ik al tickets maar zelfs daar kan nog vanalles veranderen, als ik mijn planning nog hier en daar omgooi maar voorlopig wordt het ongeveer dit denk ik. Vierde weekend juni kan nog alle kanten op, Copenhell en Tons Of Rock kunnen er ook nog in de plek komen maar ik wil wel zeker naar Iron Maiden in Antwerpen. Novarock bv kan veranderen in Download. Ik wacht eigenlijk vooral de timetables af van de festivals om dan te kijken wat ik op Graspop niet kan zien waar ik dat wel kan gaan zien enzo