Graspop Metal Meeting 2026

Ik denk dat je overblijft met een paar realistische opties waarvan we oorspronkelijk hadden verwacht dat ze gingen touren maar die tot nu toe nog niets bekend hebben gemaakt

Mijn lijstje:
  • Ghost
  • Sleep Token
  • Parkway Drive
  • Slayer
  • GNR (helaas ook nog een optie, al acht ik de kans ook niet groot)
Deftones ook nog

• On fire
Waarderingen: Loek123
You all forget - deep purple :)
Ik zie het eerlijk gezegd niet meer gebeuren dat die boven Within Temptation en Limp Bizkit worden geplaatst
Opzich wel een prima realistische optie voor die vrijdag sub positie, dat is de positie waar ze vorige keer ook stonden

Als we toch met wildcard namen gaan gooien dan ga ik voor het volgende lijstje:
  • My Chemical Romance
  • Nickelback
  • Creed
  • Evanescence
  • Nightwish
  • Ghost
  • Queens of the Stoneage

🤘🤘 My Chemical Romance
😶 Nickelback
🤷‍♂️ Creed
😫 Evanescence
🤘 Nightwish
🤘🤘 Ghost
😫 Queens of the Stoneage

• Confetti
Waarderingen: Steph85
Als er zo weinig opties lijken te zijn vind ik Muse toch ook geen gekke gedachte, met een nieuw album op komst en een soortgelijke show als op Hellfest. Alleen vind ik de aankondiging dan wel erg lang duren, naar mijn idee zijn die juist altijd wel op tijd met aankondigen.

Of zien jullie dit als ervaren Graspoppers never nooit gebeuren?

Laatst bewerkt:
Als er zo weinig opties lijken te zijn vind ik Muse toch ook geen gekke gedachte, met een nieuw album op komst en een soortgelijke show als op Hellfest. Alleen vind ik de aankondiging dan wel erg lang duren, naar mijn idee zijn die juist altijd wel op tijd met aankondigen.

Of zien jullie dit als ervaren Graspoppers never nooit gebeuren?
Toch heel onwaarschijnlijk, die discussie is hier al vaker gevoerd, maar net zoals bij ff zie ik het de organisatie niet snel doen. Dam verwacht ik nog eerder een band die een upgrade krijgt naar headliner, zoals ffdp, gojira, behemoth, ... in het verleden.

• Leuk
Waarderingen: Pommer

Users who are viewing this thread