Rock Werchter 2026

Volgende week nog een headliner, 18 november een pakketje.

Vorig jaar pakketje van 14 + 4 headliners gekend bij start verkoop
Bij een co headliner structuur op zowel do-, vrij- en zondag missen we nog 4 aparte aankondigingen en een pakketje namen. Zal me niet verbazen als we nog e.a. missen bij de start VVK.

Is Arctic Monkeys volledig uitgesloten? Ik zie ze hier heel weinig voorbij komen. Van mij mogen ze langskomen

• Geweldig
Waarderingen: b_giel
Bij een co headliner structuur op zowel do-, vrij- en zondag missen we nog 4 aparte aankondigingen en een pakketje namen. Zal me niet verbazen als we nog e.a. missen bij de start VVK.
Kan altijd na de start van verkoop nog wat bijkomen.
Startte de verkoop verkoop van 2023 niet zonder vrijdagheadliner?
En daarna aparte ankondigingen van RHCP & Editors?

With a co-headliner structure for Thursday, Friday, and Sunday, we're still missing four separate announcements and a package of names. I wouldn't be surprised if we miss some more at the pre-sale start.
I doubt The Cure have a co-header and I’d presume Thursday won’t either.

Personally I think it’s 1 Headliner + the package or at the most 2 more headers and the package

Echt het overgrote deel van de mensen heeft nog nooit van Sabrina Carpenter of Benson Boone gehoord. Laat die aub heel ver wegblijven en boek gewoon iets wat zijn / haar strepen heeft verdient.

Kom maar op met McCartney voor de donderdag!
Das die van die eifeltoren nee? ;)

Rock Werchter 2022, nog maar 3 jaar geleden. Wat een mooie namen toen :love:, voor ieder wat wils.
Voor mij persoonlijk gaat de kwaliteit er jaar na jaar jammer genoeg op achteruit. Hetgeen misschien ook wel logisch is aangezien Live Nation zowat alle festivals in handen is aan het krijgen. Gezond kan je dit toch niet noemen (organisatie festivals, ticketverkoop, artiestenmanagement en promotieorganisatie allemaal in de handen van 1 bedrijf).
Vorig jaar ondanks mindere programma voor mezelf toch naar Rock Werchter gegaan en voelde me achteraf toch wat bekocht als ik bekeek hoeveel geld ik op Werchter achtergelaten heb en wat ik er voor terug gekregen heb en dit in een jubileumjaar.
Ik blijf dit jaar toch nog hopen op een paar mooie namen.
Natuurlijk: de gustibus et coloribus non est disputandum

Waarschijnlijk zullen er weer reacties komen dat ik te negatief ben maar heb toch de indruk dat er meer mensen zijn die mijn mening delen.
En een kritische noot moet toch ook nog altijd kunnen gedeeld worden vind ik. ;)

1762347188396.png

er zijn eigenlijk al jaren 2 "headliners" per dag op rock werchter,
dus bij the XX en The Cure gaan nog 2 grote namen bij komen

Rock Werchter 2022, nog maar 3 jaar geleden. Wat een mooie namen toen :love:, voor ieder wat wils.
Voor mij persoonlijk gaat de kwaliteit er jaar na jaar jammer genoeg op achteruit. Hetgeen misschien ook wel logisch is aangezien Live Nation zowat alle festivals in handen is aan het krijgen. Gezond kan je dit toch niet noemen (organisatie festivals, ticketverkoop, artiestenmanagement en promotieorganisatie allemaal in de handen van 1 bedrijf).
Vorig jaar ondanks mindere programma voor mezelf toch naar Rock Werchter gegaan en voelde me achteraf toch wat bekocht als ik bekeek hoeveel geld ik op Werchter achtergelaten heb en wat ik er voor terug gekregen heb en dit in een jubileumjaar.
Ik blijf dit jaar toch nog hopen op een paar mooie namen.
Natuurlijk: de gustibus et coloribus non est disputandum

Waarschijnlijk zullen er weer reacties komen dat ik te negatief ben maar heb toch de indruk dat er meer mensen zijn die mijn mening delen.
En een kritische noot moet toch ook nog altijd kunnen gedeeld worden vind ik. ;)

Bekijk bijlage 16789
Een jaar na covid waarin veel acts op pad gingen.
De 2018 line up vind ik nog altijd, zeker in de breedte, de beste van de laatste 10 jaar. 2022 was heel top heavy.
En ergens hoop ik dat ze de weg terug kunnen vinden naar de line ups van 17-18-19 en die indruk heb ik sinds 25 toch terug meer, gooi al die namen in een mix pot zodat die thema dagen weg zijn en the bigger picture was eigenlijk gewoon top.

• Leuk
Waarderingen: rockplease
er zijn eigenlijk al jaren 2 "headliners" per dag op rock werchter,
dus bij the XX en The Cure gaan nog 2 grote namen bij komen
Dat heeft de voorbije jaren toch wel wat gemist he. Greta van Fleet, Sum 41, Khruangbin, Royal Blood, Deftones, Simple Minds, Oscar and the wolf,.. stuk voor stuk mooie namen maar bezwaarlijk co head te noemen zoals TOP-Gorillaz, Fender-KOL (origineel) Stromae-Stormzy, AM-Qotsa dat wel waren.

• Leuk
Waarderingen: koolket

Users who are viewing this thread

• JP5