Rock Werchter 2026

Zeer blij met The xx en ook lof dat de organisatie de ballen heeft om ze het hoofdpodium te laten afsluiten. Ik ga er in ieder geval enorm van genieten!

Met dat nieuwe album op komst zal de opwinding rondom de band wel groter en groter worden naar de zomer toe.
Volgens mij moesten ze dat doen, of kwamen ze niet. Zie je ook aan hun spot op Primavera.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
The Cure is ok. Billie Eilish mag zekers komen maar vooral Lorde en AURORA, dat zou de max en de perfectie zijn , als Lorde een optreden geeft zoals op sgizet en met nummers van Virgin erbij, dan zal ze de rest wegblazen behalve...AURORA. hoop ik ook op want zij is altijd weergaloos, zelfs buitenaards of eindeloos magisch
Dacht dat Aurora zei dat ze een rustperiode zou inlassen om aan nieuwe muziek te werken?

En welk nieuws verwachten we morgen? Nog vier headliners mee te delen : een extra voor zondag, twee voor donderdag en een voor vrijdag. Neem aan dat er ook meldingen van de bands zelf komen op een andere dag dan dinsdag bv Sabrina Carpenter, Benson Boone, Mumford en Sons. En nog eentje die we volgende week dinsdag krijgen , ik hoop Florence and the Machine.

En welk nieuws verwachten we morgen? Nog vier headliners mee te delen : een extra voor zondag, twee voor donderdag en een voor vrijdag. Neem aan dat er ook meldingen van de bands zelf komen op een andere dag dan dinsdag bv Sabrina Carpenter, Benson Boone, Mumford en Sons. En nog eentje die we volgende week dinsdag krijgen , ik hoop Florence and the Machine.
Echt het overgrote deel van de mensen heeft nog nooit van Sabrina Carpenter of Benson Boone gehoord. Laat die aub heel ver wegblijven en boek gewoon iets wat zijn / haar strepen heeft verdient.

Kom maar op met McCartney voor de donderdag!

Echt het overgrote deel van de mensen heeft nog nooit van Sabrina Carpenter of Benson Boone gehoord. Laat die aub heel ver wegblijven en boek gewoon iets wat zijn / haar strepen heeft verdient.

Kom maar op met McCartney voor de donderdag!
Regelet 😅

Users who are viewing this thread