Graspop Metal Meeting 2026

Geen idee. Maar kan natuurlijk. Vorig jaar gehoord dat die stapje omhoog zouden zetten. Maar zouden wel een te zwakke donderdagheadliner zijn.
Ja dat vindk in feite ook wel.

Het maakt het allemaal wel nog spannender..

Geen Disturbed, geen Ghost blijkbaar, apc, gnr, soad. Enkel Gojira lijkt me nog over te blijven om dat gat te vullen...

Dus geen Ghost en Goijira voor de donderdag, met Guns 'n Roses hebben ze wel een kanjer die de ticketverkoop zal boomen.

Dus geen Ghost en Goijira voor de donderdag, met Guns 'n Roses hebben ze wel een kanjer die de ticketverkoop zal boomen.
Ik dacht dat jimmy al vrij zeker zei dat gnr niet zou komen. En vrijwel iedereen hoopt dat dat klopt 😄

Limp bizkit is er in geslaagd om overal te headline waar ze staan behalve RAR/RIP en daar staan ze onder linkin park. Moet wel al een band van formaat zijn donderdag anders waren die ook headliner geweest. Ik begin toch wel te denken/vrezen dat het gewoon Guns n roses donderdag zal worden

• Sad
Waarderingen: Lars.
Limp bizkit is er in geslaagd om overal te headline waar ze staan behalve RAR/RIP en daar staan ze onder linkin park. Moet wel al een band van formaat zijn donderdag anders waren die ook headliner geweest. Ik begin toch wel te denken/vrezen dat het gewoon Guns n roses donderdag zal worden

En dat ze wachten omdat ze het zelf liever niet bekend maken 😅

• Haha
Waarderingen: DaanV en Steph85
Disturbed als headliner?! Pardon?

Sorry ik weet dat je zelf al zegt 'te zwak' maar het idee alleen al.
Je moet bands nu eenmaal gaan promoveren tot HL. De legacy bands gaan er niet kunnen blijven staan. Dan vind ik Disturbed als headliner nog niet zo'n gek idee als je alle heisa even vergeet. Ik zie liever een gevestigde waarde als headliner dan bijvoorbeeld een Bad Omens die op dat vlak nog weinig bewezen hebben in Europa. Nuja het blijft subjectieve kwestie.

Gatekeepers gonna gatekeep.. 💁‍♂️

Mixed Martial Arts Sport GIF by UFC
Hij zegt “persoonlijk” hè

Als we het dan toch even over overdreven prijzen mogen hebben ...

Hoe komt het dat zo'n Boutique Tent op de inferno zo overdreven duur is?
Ik zou meer betalen voor zo'n Boutique Tent voor 2 personen dan 7 dagen Centerparcs in Devils Lake. Weliswaar ook voor 2 in het hotel, maar wel met eigen sanitaire voorzieningen, douches, enzovoort.

Sterker nog: als ik kijk naar de kenmerken, omvat het zo goed als alles als een Tip-Up tent (weliswaar met kleinere tent) behalve een tafeltje, wat je wél hebt bij de tip-ups ...
Idd enige is dat je in die boutique tenten meer ruimte hebt denk ik. En een donsdeken.
Maar vind ze ook te duur.

Onze hoop leggen op deftones als laatste headliner? Ze moeten nog aankondigen en we weten dat die er nog aan komt

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Niet zoveel verbazingwekkends op Download, maar hoop toch wel echt op the Pretty Reckles, Halestorm en Black Veil Brides bij de laatste 30 Graspop namen :)

• Leuk
Waarderingen: won666

Users who are viewing this thread