Graspop Metal Meeting 2026

zou het graspop lukken om Ghost als european exclusive te boeken?
Graspop is niet zo van de exclusives. Speciale sets worden bijna nooit vermeld

Is dat niet elk jaar zo?

Of mss sabaton over 2 podia?
Dat vind ik wel een leuk idee! Maar ja, dan hadden ze dat toch aangekondigd. Hoewel. Ik citeer even mezelf van 1 minuut geleden
"Speciale sets worden bijna nooit vermeld"

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Graspop is niet zo van de exclusives. Speciale sets worden bijna nooit vermeld

Dat vind ik wel een leuk idee! Maar ja, dan hadden ze dat toch aangekondigd. Hoewel. Ik citeer even mezelf van 1 minuut geleden
"Speciale sets worden bijna nooit vermeld"
in 2023 hadden ze dat toch ook gedaan met machine head? dus zou het niet helemaal uitsluiten

Opvallend overigens dat alleen de North Stage op zondag een naam minder heeft.
Voor de rest heeft iedere main stage de gebruikelijke 6, Marquee 8 en Metal Dome en Jupiler 7 per dag.
Ik denk omdat er 4 grote headlinewaardige acts zijn dat die alle 4 extra speeltijd krijgen en dat je daardoor een band minder hebt.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
In case you guys haven't seen the download leak.
Guns and roses
limp bizkit
linkin park
architects
electric Callboy
letlive
Hollywood undead
landmarks
Etc etc.

In case you guys haven't seen the download leak.
Guns and roses
limp bizkit
linkin park
architects
electric Callboy
letlive
Hollywood undead
landmarks
Etc etc.
Als Limp Bizkit daar als headliner staat ben ik wel klaar om Ghost af te schrijven voor Graspop.

Dan wel geen idee wat we wel moeten verwachten op de donderdag

Bestaat de mogelijkheid dat we niks spectaculairs als bijkomende HL op donderdag moeten verwachten? Meer nog, zou het niet kunnen dat daar iets weggevallen is? En dat we pas over een paar maand een naam in de lijn van Behemoth (qua grootte dan) zien verschijnen?

Terwijl ze, naar verkoop toe, imo toch echt met een grotere of unieke naam moeten komen.
Nee die mogelijkheid bestaat niet. Vorig jaar zochten ze een kleine headliner voor onder Slipknot. Op dit moment wachten we op een naam die groter moet zijn dan Within Temptation en Limp Bizkit

Users who are viewing this thread