Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat vind ik wel een leuk idee! Maar ja, dan hadden ze dat toch aangekondigd. Hoewel. Ik citeer even mezelf van 1 minuut geleden
"Speciale sets worden bijna nooit vermeld"
Graspop is niet zo van de exclusives. Speciale sets worden bijna nooit vermeld
Dat vind ik wel een leuk idee! Maar ja, dan hadden ze dat toch aangekondigd. Hoewel. Ik citeer even mezelf van 1 minuut geleden
"Speciale sets worden bijna nooit vermeld"
Opvallend overigens dat alleen de North Stage op zondag een naam minder heeft.
Voor de rest heeft iedere main stage de gebruikelijke 6, Marquee 8 en Metal Dome en Jupiler 7 per dag.
In case you guys haven't seen the download leak.
Guns and roses
limp bizkit
linkin park
architects
electric Callboy
letlive
Hollywood undead
landmarks
Etc etc.
In case you guys haven't seen the download leak.
Guns and roses
limp bizkit
linkin park
architects
electric Callboy
letlive
Hollywood undead
landmarks
Etc etc.
Bestaat de mogelijkheid dat we niks spectaculairs als bijkomende HL op donderdag moeten verwachten? Meer nog, zou het niet kunnen dat daar iets weggevallen is? En dat we pas over een paar maand een naam in de lijn van Behemoth (qua grootte dan) zien verschijnen?
Terwijl ze, naar verkoop toe, imo toch echt met een grotere of unieke naam moeten komen.
Nee die mogelijkheid bestaat niet. Vorig jaar zochten ze een kleine headliner voor onder Slipknot. Op dit moment wachten we op een naam die groter moet zijn dan Within Temptation en Limp Bizkit