Graspop Metal Meeting 2026

Maar dat is natuurlijk ook deels een persoonlijke mening. Ik kwam bij Dethklok vandaan en dat was zo'n fantastisch optreden dat het laatste half uur van Slipknot mij gewoon tegenviel. Dat gezegd hebbende was Behemoth natuurlijk ook wel een redelijke gok als extreme band om die als headliner te plaatsen. Maar ik juich dat soort acties wel toe. Heb ook zat mensen gehoord die het geweldig vonden
Had ook voor Dethklok gekozen, geen spijt van gehad. Half uurtje Slipknot was wel oké, beter dan de vorige passage. En Behemoth vond ik ook prima hoor, GMM heeft ballen getoond hiermee en stelden mij niet teleur (waar het niet eens mijn subgenre is).

Hoe komt het dat men het opeens over rob zombie heeft eigenlijk, zijn die in de buurt tijdens graspop?
Als je toch moet hopen op iets wat niemand verwacht.
We gaan voor het NiN scenario / 2023 machinehead scenario.

Je ziet hem gewoon niet aankomen.

Deze begrijp ik helemaal. Voorgaande jaren was line up van Graspop beter dan Rock am Ring. Dit jaar niet (voor mij) Spijtig dat beide Rocks al uitverkocht zijn.
Niets met de affiche te maken hoor.

We krijgen allemaal een nieuwe voordeur in de komende 2 jaar dus wouden we iets speciaals doen.

• Leuk
Waarderingen: saurus
Deze begrijp ik helemaal. Voorgaande jaren was line up van Graspop beter dan Rock am Ring. Dit jaar niet (voor mij) Spijtig dat beide Rocks al uitverkocht zijn.
Hoe kun je dit nou zeggen, als van de line-up maar 3-4 acts per dag bekend zijn?

• Leuk
Waarderingen: Seabas
Voor degene die niet kunnen wachten op de poster.
Graspop-2026.png
Als je dit bekijkt, dan mogen we niet klagen. En dan hebben we nog twee grote namen te gaan.

En nog een honderdtal namen op het dagprogramma!

Users who are viewing this thread