Best Kept Secret 2026

Sorry, ik moet nog een keer vragen, mensen, want ik heb het festival tot nu toe niet goed gevolgd: zijn er ooit geen dagtickets geweest? Hangt dat op de een of andere manier af van het succes van de verkoop van de combitickets?

Ik wil de Jack White-dag doen. Zullen er zeker dagkaarten voor zijn?

Heeft iemand toevallig een beetje zicht op wat die luxere accomodaties op BKS kosten? Zeker weer een extra Festival ticket de neus aan kosten denk ik 🙈
Ik was 2.200 euro kwijt (excl. borg) voor een 8 persoons savanna lodge, dus dat is 275 p.p.
Heb je wel giraffes en een neushoorn in de tuin en twee badkamers en een sauna (niet dat iemand die gebruikt, maar het klinkt wel lekker decadent)

Sorry, ik moet nog een keer vragen, mensen, want ik heb het festival tot nu toe niet goed gevolgd: zijn er ooit geen dagtickets geweest? Hangt dat op de een of andere manier af van het succes van de verkoop van de combitickets?

Ik wil de Jack White-dag doen.
Er zijn altijd dagtickets geweest, maar die komen meestal pas in het voorjaar in de verkoop, als de timetable gekend is.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: davadude en Kolumnus
Poeh. Dijon, Nation of Language, Big Thief, Baxter Dury, Model/Actriz. Dat zijn namen die de undercard wel wat meer kleur zouden geven he.
Er zullen van de Primavera Porto line up nog wel wat namen doorkomen naar BKS. Ook een BCNR, Panda Bear of Smerz kan prima.
Northside kwam vandaag met Jack White, Skepta, Father John Misty, Baxter Dury, CMAT en Ashnikko; vooral Misty en Dury kunnen prima voor BKS.
En er is nog een lading aan namen die wel op Primavera Barcelona staan, maar niet in Porto. Zoals Blood Orange, Alex G of Geese.
Er kan nog voldoende moois tussen de 90 resterende namen zitten!

• Leuk
Waarderingen: noid, yannickd en AngieH
Nu iets meer tijd gehad om naar de lijst te kijken, en ik vind het een hele mooie eerste worp. Paar dingen:

- Wat fijn om gewoon een overzichtelijke line up te hebben met een verdeling in headliner, sub, undercard.
- Sinds 2018 heeft BKS niet zo'n zware bovenkant van het programma gehad. Cave, Albarn en White zijn alle drie geweldige voormannen. Ook voor het eerst sinds 2018 dat ik de 3 headliners alle drie waarschijnlijk volledig wil zien.
- Wel wat reserve bij Cave. Zijn optreden in 2022 was magisch en een van mijn BKS-hoogtepunten. Voor het gevoel is deze terugkeer wel heel snel. Gaat dit niet tegenvallen? Benieuwd of Cave Colin Greenwood meeneemt!
- Gorillaz niet perse mijn eerste keuze, maar wil het graag zien. En kijk erg uit naar Jack White.
- De 'sublaag' vind ik nog erg licht. Ethel Cain is een hele mooie naam, maar verder mag het nog wel wat scherper. Mac DeMarco en Wolf Alice zijn vintage BKS (misschien te). Ik heb niet veel met Job, Sammy, Mula, Sef en (de laag daaronder) Sophie.
- Blood Incantation is een geweldige boeking! Ook veel zin in Tramhaus en TFS. En als ik Ata Kak mis op LGW? kan ik die mooi inhalen op BKS.
- En ben heel benieuwd naar ∑tella en (vooral) Skullcrusher.

Verwacht in die 90 namen nog voldoende moois. Ben er zeker bij!!

BKS heeft toch altijd die boekingen gehad met oa Young Marco en Ki/ki? Met Job en Sammy heb je ook gewoon 2 echt prima DJs in huis waar het publiek wel goed op gaat. Mja, hoe populairder de DJ, hoe meer aversie er tegen is hier op het forum haha.

Ook Mula B krijgt overal goede livereviews.
Wat je zegt klopt ook niet, de electronica was vroeger op BKS stukken experimenteler dan dit soort namen hoor.

Wat je zegt klopt ook niet, de electronica was vroeger op BKS stukken experimenteler dan dit soort namen hoor.
Geld moet rollen Indiaan. Begrijp het ergens wel waarom ze het doen, mensen komen óók af op die namen. Plus financieel handig als er aan de TWO nog een pak volk staat dat constant drank loopt te halen ipv een leeglopende tent tegen een uur of één en zich kleinere podia / Floor begeeft.

Users who are viewing this thread