Rock Werchter 2026

Enkel correct als je die lijn doortrekt voor alle genres, niet enkel voor een popdag.
Compleet de bal misgeslagen hier.. en eigenlijk ook diegenen dat beweren dat Werchter full on pop moet gaan om nieuw publiek aan te trekken.. in 2009 hebben ze mij ook gelokt als tiener waarom zou RW nu het niet meer lukken om geïnteresseerde muziekliefhebbers te lokken behalve als ze extreem poppy gaan?

Is dat zo? Niet zo'n fan van Aperol maar een paar voor de gezelligheid is altijd mogelijk... Hoop dat ze volgend jaar naast Aperol Spritz ook Limoncello Spritz hebben. By far mijn favoriete cocktail als het lekker weer is!
De prijs was marktconform, ongeveer wat je zou betalen in een regulier cafeetje.

Waar de rest van de dranken toch snel 20 tot 30% overprijst zijn.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Het was nooit zo genre gericht als de zondag van dit jaar.
En dan spreken we over alle podia.

Was echt slecht gedaan.
Kijk de dagen in de ( late) 90’s , begin 2000 even na zou ik zeggen. Voor veel mensen, incl mezelf, een droom maar voor popliefhebbers was er niets te zien. Toen konden alternatieve genres 60.000 man op de been brengen. Voor de nieuwe generaties is dit moeilijker. Dus boren ze nieuwe markten aan. Nu als pearl jam, Foo Fighters, Rammstein en Radiohead touren in hetzelfde jaar zullen ze die boeken, anders durven ze buiten de lijntjes kijken.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Het was nooit zo genre gericht als de zondag van dit jaar.
En dan spreken we over alle podia.

Was echt slecht gedaan.
Ik denk inderdaad dat het ook een gebrek aan alternatief was op de andere podia. Als ze nu daar wat anders hadden gezet dan pop en dance... 'is pop op de main stage niet jouw ding? Wel, ik hoop dat je van dance/elektro houdt!'

Ik heb me wel geamuseerd met acts als Goose en Soulwax, maar da's eerder 'omdat ik er dan toch ben' want die kan je overal gaan zien.

Milk Inc volgend jaar in de Afas Dome. Let's go Werchter👀😬
Ik was er gisteren bij in het sportpaleis (leve ticketswap).
Zeg wat je wilt, maar de tent gaat volstaan. Michael Shack is echt fantastisch. Speelt ook de liveshows mee van Netsky.
Zeg ik daarmee dat ze een plek op rw moeten krijgen, nee, maar ik zie wel gekkere voorstellen passeren.

Ik was er gisteren bij in het sportpaleis (leve ticketswap).
Zeg wat je wilt, maar de tent gaat volstaan. Michael Shack is echt fantastisch. Speelt ook de liveshows mee van Netsky.
Zeg ik daarmee dat ze een plek op rw moeten krijgen, nee, maar ik zie wel gekkere voorstellen passeren.
Ze hebben ooit de marquee al eens afgesloten op Werchter. Was toen ook veel geklaag over, en tent stond toen ook stampvol.

Ze hebben ooit de marquee al eens afgesloten op Werchter. Was toen ook veel geklaag over, en tent stond toen ook stampvol.

Heeft jaren later gezegd dat het artiestenbudget op was voor de Marquee.

En als je die affiche van 2009 bekijkt, zal dat ook wel zo geweest zijn. Dat krijg je nu niet meer voor elkaar.

• Leuk
Waarderingen: festirock
Ik denk inderdaad dat het ook een gebrek aan alternatief was op de andere podia. Als ze nu daar wat anders hadden gezet dan pop en dance... 'is pop op de main stage niet jouw ding? Wel, ik hoop dat je van dance/elektro houdt!'

Ik heb me wel geamuseerd met acts als Goose en Soulwax, maar da's eerder 'omdat ik er dan toch ben' want die kan je overal gaan zien.
Wij wilden het eigenlijk nog volhouden tot Olivia Rodrigo uit nieuwsgierigheid. Maar na Dean Lewis en Gracie Abrams, het slechte weer en Noah Kahan in het vooruitzicht en niet echt een alternatief op de andere podia zijn we eerder weggegaan. Ik heb het idee dat er al een hoop mensen weg waren en dat zal ook met het oog op het slechte weer wel effect hebben gehad op de opbrengsten van eten en drinken. Dus inderdaad geen themadag meer tenzij er alternatieven zijn op de andere podia.

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: PK82 en jimmywe
Volgens mij was t 2.2 coin voor een 0.25cl Aperol Spritz met ~2-3x de ABV van een biertje. De 2 (of 1.8?) coins voor een Karmeliet Tripel bij de Smaak fabriek was ook een goeie deal
Komt ook nog eens bij dat Karmeliet (en de rest) 2 munten voor 33cl tov 1 munt 20 cl pils bij de normale bar is.

Users who are viewing this thread