Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar toch een Sportpaleis in enkele minuten uitverkopen. Die heeft net als heel wat acts die al tijdje meegaan een flinke schare fans en los van het concert van deze week is het niet dat ze vaak de oversteek maakt. Niet dat ze de wei in een mum zal uitverkopen, maar kan vlot de 50.000 aantikken als er wat leuke namen bij komen te staan.
Zet Katy hier neer en zij zorgt al voor minstens 25k verkochte tickets, daar nog een leuke sub bij (zoals Bryan en Robbie op TWC vorig jaar) en ze zullen wel hun beoogde verkoop binnen halen.
Soms heb ik het idee dat TWC en Boutique wat teren op 'de huismoeders en vaders'. De mensen die weinig optredens doen, die geen festivals doen, maar wel in de zomer is graag een dagje Werchter doen met de vrienden en familie.
En in deze past de naam van Katy Perry wel echt heel goed.
Ergens is het bizar dat Perry, met een draak van een album en een vrij wankele reputatie op zak, niet alleen de AFAS uitverkoopt, maar ook Boutique gaat headlinen.
Typisch zo'n naam voor mij, zou leuk om eens mee te pakken. Maar als headliner los op een wei, mwoah. Sympathy punten zijn ook weg voor mij na die "astronaut" actie. Als ze left shark meeneemt, ben ik er wel bij.
Jeugdsentiment en toch wel gigantische guilty pleasure eigenlijk. Zal wel niet uitverkopen, dus mocht ik een swapje fixen trommel ik wat vrienden op voor een dagje Katy Perry
Jeugdsentiment en toch wel gigantische guilty pleasure eigenlijk. Zal wel niet uitverkopen, dus mocht ik een swapje fixen trommel ik wat vrienden op voor een dagje Katy Perry