Rock Werchter 2026

Ik ook niet eigenlijk, mis wel de echte knallers ondanks dat ik het alle 3 geen slechte muzikanten/bands vindt en The Cure zelfs hoog op mijn lijstje staat. De klapper zoals Foo Fighters/Linkin park voor rock/metal fans en Dua Lipa/Olivia Rodrigo voor de popfans heb je nu niet.
Sabrina carpenter of chappell roan zou zo'n klapper zijn voor popfans. Die namen hoor ik alsmaar genoemd worden, maar geen idee of er een kern van waarheid in zit.

Sowieso man weet wel hoe hij het publiek meekrijgt vanaf moment 1 die moet je niet meer in een tent gaan zetten want dan is het kot te klein
Op Lowlands, voor notabene hét publiek voor hem, lukte het hem anders echt voor geen ene meter. Wat een slappe hap was dat zeg, bijna alleen maar teleurgestelde mensen gehoord daarna.

Sabrina carpenter of chappell roan zou zo'n klapper zijn voor popfans. Die namen hoor ik alsmaar genoemd worden, maar geen idee of er een kern van waarheid in zit.
Betwijfel eigenlijk of beide komende zomer wel zullen touren.

It would be something if they came out with Arctic Monkeys first tomorrow....
Possibly the worst headline performance at Glastonbury I’ve ever seen.

I know we’ve all been talking about acts for a while but I’d say the likes of Pulp, LCD Soundsystem, Oscar & The Wolf and Hozier have been under mentioned as possible high acts

• Leuk
Waarderingen: JP5
Possibly the worst headline performance at Glastonbury I’ve ever seen.

I know we’ve all been talking about acts for a while but I’d say the likes of Pulp, LCD Soundsystem, Oscar & The Wolf and Hozier have been under mentioned as possible high acts
Pulp won't come for the low slot they offer.

Official Oasis announcement teased for November, 15th. So if, it would be the last headliner announcement for RW.
But we all know, this won't happen. 😊

Dua Lipa had ook niemand verwacht. Ik geef het maar mee.

Maar hoe cool zou het zijn dat we allemaal hier rekenen op The Cure en ze plots met een volledig out of left field naam als Billie Eilish openen.

Official Oasis announcement teased for November, 15th. So if, it would be the last headliner announcement for RW.
But we all know, this won't happen. 😊

Oasis announcement? This? It is a teaser for an unofficial fan event with oasis coverbands in Argentinia ;)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MeesPos
Ik ben een aankondiging van the Cure + the XX/Gorillaz aan het manifesteren.

Users who are viewing this thread