Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja als ze de Guy al als derde laatste gaan zetten moeten we voor de rest sowieso geen hoge verwachtingen hebben. Wie weet dat er nog een Channel Zero in zit op hun afscheidstournee.
Ja als ze de Guy al als derde laatste gaan zetten moeten we voor de rest sowieso geen hoge verwachtingen hebben. Wie weet dat er nog een Channel Zero in zit op hun afscheidstournee.
As much speculation during this week, Linkin Park have finally revealed their massive “From Zero” 2025 world tour. The trek starts on January 31st in Mexico City and will wrap up on November 15 in Porto Alegre, Brazil. The tour’s opening acts (on selected dates) will include Queens Of The Stone...
As much speculation during this week, Linkin Park have finally revealed their massive “From Zero” 2025 world tour. The trek starts on January 31st in Mexico City and will wrap up on November 15 in Porto Alegre, Brazil. The tour’s opening acts (on selected dates) will include Queens Of The Stone...
Het enige dat we nu weten is dat architects enkel festivals heeft bevestigd voor zomer 26 waar ze headlinen of zaalshows met linkin park. Ik denk inderdaad dat die verre van zeker zijn dus.
Ik zie toch een paar matige suggesties qua opvulling langskomen hoor met oa Sons en Bizkit Park. Mijn verwachtingen liggen toch nog steeds een stuk hoger dan dat. P.O.D. zou een hele mooie zijn bijvoorbeeld en ook Architects. Daarmee krijgt het affiche wel de body die het nodig heeft om de wei vol te trekken.
Als die op komt dagen. In Dusseldorf stond alles klaar voor hem om te beginnen, maar er gebeurde niks, na 20 min werd ineens het podium omgebouwd voor Architects
Kan iemand mij uitleggen hoe de Golden Circle gaat werken? Hiervoor kon je apart tickets aanschaffen, en geeft je gegarandeerd toegang tijdens het optreden van LP. Wordt de circle dan voor het optreden eerst helemaal ontruimd?
Als het zo zou gaan, dan is het handigste om zo dicht mogelijk bij de poorten van de circle te wachten als ik vooraan wil staan tot ze open gaan, toch?
Kan iemand mij uitleggen hoe de Golden Circle gaat werken? Hiervoor kon je apart tickets aanschaffen, en geeft je gegarandeerd toegang tijdens het optreden van LP. Wordt de circle dan voor het optreden eerst helemaal ontruimd?
Als het zo zou gaan, dan is het handigste om zo dicht mogelijk bij de poorten van de circle te wachten als ik vooraan wil staan tot ze open gaan, toch?
‘Een ‘The Pit’-ticket geeft gegarandeerd toegang tot het publieksvak net voor het podium tijdens het concert van Linkin Park. Tijdens de andere concerten hebben ook andere festivalgangers toegang tot dit vak tot de capaciteit bereikt is. Tijdens het concert van Linkin Park hebben uitsluitend festivalbezoekers met een bandje dat toegang verleent tot The Pit, toegang tot dit vak.’: aldus de website
Zwangere Guy nu in een heavy metal dagje met Linkin Park. En dan te bedenken dat hij ook al als voorprogramma stond in Werchter Boutique in 2020 met headliner Taylor Swift van uitersten gesproken.