Werchter Parklife 2026

Da's gewoon teren op een van Channel Zero hun hits Black Fuel.
Ok nu ben ik benieuwd.
Hevig fan van channel zero geweest
Nog mee op het podium met gestaan op crammerock back in the day.
Straks eens aanzwieren

Wat dachten jullie van Marilyn Manson als sunsetslot? Heeft een hele succesvolle tour aan de gang. Denk dat hij beter als act vóór Linkin Park op kan gaan ipv Papa Roach, aangezien hij toch een beetje duisternis over de weide nodig heeft.

Anders zou Limp Bizkit ook nog heel erg vet zijn!

(Hoop trouwens wel dat er überhaupt nog een grote naam zoals MM of LB wordt aangekondigd…)

Als er nog een grote naam moet aangekondigd worden, dan vestig ik mijn hoop op Bad Omens. Maar denk niet dat we aan de bovenkant nog iets moeten verwachten…
Denk het eigenlijk wel. Had verwacht dat het gelijk weer uit zou verkopen en met de overkill aan rock festivals in die periode hebben ze (naar het lijkt) toch nog wat sterke namen nodig. Limp Bizkit zou ik een logische naam vinden, samen met The Offspring, Rise Against, All Time Low etc. Marilyn Manson zie ik meer voor Graspop.

Bad Omens past ook niet in het concept (ik weet het, Zwangere Guy ook niet, maar die zie ik meer als opwarmertje van de dag).

Die gaat er echt niet als eerste van de dag staan he. Vorst én ING Arena. Dan is derdelaatste al een relatief 'lage' plek voor 'm.
Aah oke, misvatting dan. Hij is bij mij als Nederlander zijnde echt helemaal niet bekend namelijk.

Aah oke, misvatting dan. Hij is bij mij als Nederlander zijnde echt helemaal niet bekend namelijk.
In België echt razendopulair. Volle weides ook gewoon, de laatste keren op RW en PkP.

Ik verwacht nog een bandje of 2 aan het begin van de dag, niet? Waarvan 1 Belg ofzo. De Marlyn Mansons en Limp Bizkits vliegen je hier om de oren.

Jij bent zeker nog nooit op Bospop geweest..
Nee klopt maar even daarbuiten. Dit gaat om een losse dag waar extra kaarten moeten worden verkocht.... Het is een beetje alsof je in de bios de trailer draait voor de film die je al gaat kijken.

Users who are viewing this thread