gatverdamme wat was Volbeat goed!!!
heerlijke avond gehad, moshpit voor m'n neus (nee niet mee gedaan), schorre keel van het mee schreeuwen en een band in topvorm gezien. Voorprogramma Witch Fever trok me niet echt... Bush, heerlijke nostalgie naar 25 jaar terug en nog altijd een fijne band om live te zien.
Locatie Lanxess Arena eerste keer bezocht. Qua eten drinken en parkeren prima locatie. Qua sanitair voor de staanplaatsen, uiterst ondermaats. Paar toiletgroepen voor hele sta plaats gedeelte is eigenlijk not done tegenwoordig. Zeker als je qua drinken echt niet verlegen hoeft te zitten is een plaspauze zeker een must om goed geregeld te hebben. Al met al, denk dat ik deze locatie vaker in de gaten zal houden. Helaas zag ik dat Benson Boone al uitverkocht was, anders was dat al meteen een optie geworden hier...
Als Volbeat dit niveau houdt aankomende zomer, dan wens ik alvast veel plezier aan de festivalgangers. Uiteraard ook aan de mensen die nog naar Ahoy gaan, ze zijn goed in vorm en dat straalt zeker over op het publiek! Genieten!