Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2025

Het tijdschema van Left of the Dial staat in TimeSquare en op de artiestenpagina's op de website. Het pdf'je komt binnenkort.

Wordt weer tijd voor een Clahfinder, want het is toch wel een van de lastigst te plannen festivals.
Heb je de clasfinder al ergens?Volgens mij wil ik meer bands zien dan niet zien. En dat wordt puzzelen.

Ook al de eerste wijziging voor Left of the Dial. Common Holly heeft afgezegd en Ain't komt er voor in de plaats.
Is er iemand die al een beetje uit het blokkenschema komt? Is weer een behoorlijke puzzel.

Ook al de eerste wijziging voor Left of the Dial. Common Holly heeft afgezegd en Ain't komt er voor in de plaats.
Is er iemand die al een beetje uit het blokkenschema komt? Is weer een behoorlijke puzzel.
Eerst alles wat ik ooit aangekruist heb opnieuw beluisteren en dan indelen in must see, het liefst wel mee pakken en gatenvullers. Maar het blijft een enorme puzzel.

Ik begin altijd met alle must-sees groen te maken in de Clahfinder, de like to sees blauw en de oké to sees roze. Dan ga ik qua route een beetje kijken hoe ik alle groenen een keer kan zien, terwijl ik ook redelijk wat blauwen aantik met roze als opvulling. Zelfs alle groenen zien is een uitdaging, want op sommige momenten staan er drie tegelijkertijd.

• Leuk
Waarderingen: fiesta en Lawaaipapegaai
Ik begin altijd met alle must-sees groen te maken in de Clahfinder, de like to sees blauw en de oké to sees roze. Dan ga ik qua route een beetje kijken hoe ik alle groenen een keer kan zien, terwijl ik ook redelijk wat blauwen aantik met roze als opvulling. Zelfs alle groenen zien is een uitdaging, want op sommige momenten staan er drie tegelijkertijd.
Exact dat. En dat wordt de laatste jaren steeds 'erger'. Het eerste jaar en het tweede jaar had ik het nog redelijk makkelijk. Maar nu: ze boeken zoveel goede bands.

Exact dat. En dat wordt de laatste jaren steeds 'erger'. Het eerste jaar en het tweede jaar had ik het nog redelijk makkelijk. Maar nu: ze boeken zoveel goede bands.
Wat me ook wel weer laat denken: misschien moet ik gewoon een gebied kiezen voor een dag en maling hebben aan welke bands daar dan staan. Er zit toch genoeg leuks tussen

Wat me ook wel weer laat denken: misschien moet ik gewoon een gebied kiezen voor een dag en maling hebben aan welke bands daar dan staan. Er zit toch genoeg leuks tussen
Nou, ik ga toch eerst ff kijken wat ik perse wil zien en dan het gebied bepalen waar de meeste van mijn must sees staan. 'Vervelend' is dat er nu min of meer 3 gebieden zijn: station, centrum en Waterfront-gebied.

Nou, ik ga toch eerst ff kijken wat ik perse wil zien en dan het gebied bepalen waar de meeste van mijn must sees staan. 'Vervelend' is dat er nu min of meer 3 gebieden zijn: station, centrum en Waterfront-gebied.
Doe ik ook hoor. Maar ik denk dat ik vroeger misschien nog sneller onmogelijke combinaties van gebieden had gemaakt. Waterfront is inderdaad een lastige. Weer een stuk verder.

Doe ik ook hoor. Maar ik denk dat ik vroeger misschien nog sneller onmogelijke combinaties van gebieden had gemaakt. Waterfront is inderdaad een lastige. Weer een stuk verder.
Hier ook eindelijk de puzzel gelegd. Lastiger dan voorgaande jaren, omdat ik toen gelijk een aantal must sees had waar ik omheen kon bouwen. Dit jaar alles luisteren en dan hopen op beetje logische route binnen een gebied. Maar even eigen clashfinder gemaakt met locaties gegroepeerd, want dat was toch net wat makkelijk plannen. Nu maar hopen dat er niet teveel wijzigingen meer komen.

Excuus als ik iets herhaal...

Blues & Brews in Iduna met nieuwe namen.
Binnenkort is het weer zover! Alweer de achtste editie van het Blues & Brews festival. Op 29 november 2025 presenteert Iduna in samenwerking met brouwerij Koningshert deze nieuwe editie met blues artiesten zoals The Hoochies, Eric Johanson, Tuff Luck & Melle Leyten! Laat je meenemen door de prachtige tonen onder het genot van een heerlijk biertje. Wat wil je nog meer?

Het tijdschema voor Orange Jazz Days is bekend.

Black Djangos is nog toegevoegd aan Welcome to Pul Fiction op 18 oktober.

De complete line-up voor Tankstation is bekend.

Brainstorm met een afmelding en vervanger.
Helaas komt Never Obey Again niet meer naar @brainstormfest, maar gelukkig is de opkomende band Battled gevonden om dit gat op te vullen! De heren en dame uit Ede en omgeving timmeren stevig aan de weg. Muzikaal brengt @battled.official lekkere punk-pop voorzien van een modern metal randje. Melodieus, toegankelijk en heerlijk als opwarmer op de vrijdagavond!

Eindhoven Metal Meeting heeft het dagschema gedeeld.
𝐅𝐫𝐢𝐝𝐚𝐲 - 𝐃𝐞𝐜𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝟏𝟐𝐭𝐡, 𝟐𝟎𝟐𝟓
Hypocrisy · Gorgoroth · Absu · Hellbutcher · … And Oceans · Ancient · Endseeker · Mörk Gryning · Fange · Arsgoatia · Warfield · Coldborn · Trivax · Plaguepreacher · Angstskrig

𝐒𝐚𝐭𝐮𝐫𝐝𝐚𝐲 - 𝐃𝐞𝐜𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝟏𝟑𝐭𝐡, 𝟐𝟎𝟐𝟓
Triptykon · Possessed · Nargaroth · Terrorizer · Batushka · Tribulation · Sinister · Massacre · Endstille · Furia · High Parasite · Happy Days · Nightfall · Pessimist · Alvader · Abrupt Demise

Zeitgeist heeft na The Pill en Adult DVD nog meer aankondigingen gedaan: ook Josy Basar, Grote Geelstaart, Mandy,Indiana en CLT DRP komen naar Nijmegen.
That’s it for our week full of announces, but we will be sharing 6 (!) more names to complete the Zeitgeist 2025 line-up very soon.

RockIt heeft een kick-off aangekondigd met Kika Sprangers een dag voor het festival zelf. Bnnyhunna en Adja maken de line-up op de dag zelf compleet.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion en Dr. Hannibal
Tip voor left of the dial: Big Red is misschien makkelijk te missen aangezien ze nog geen muziek online hebben, maar dit is een nieuw project van Joseph Scarisbrick, de zanger van The Orchestra (For Now) uit de windmill scene

Tip voor left of the dial: Big Red is misschien makkelijk te missen aangezien ze nog geen muziek online hebben, maar dit is een nieuw project van Joseph Scarisbrick, de zanger van The Orchestra (For Now) uit de windmill scene
Wacht even. TO(FN) heeft nog geen album uitgebracht, maar hij heeft nu al een nieuw project. Wa's dat nou weer?

Users who are viewing this thread