Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2025

TIMETABLE%20FRIDAY.jpeg

Het is natuurlijk hardcore punk en je gooit bizar veel bands op een avond met een podium maar ik moet toch een combo van lachen/huilen dat Gag 15(!) minuten krijgt en Liar net 25.

TIMETABLE%20FRIDAY.jpeg

Het is natuurlijk hardcore punk en je gooit bizar veel bands op een avond met een podium maar ik moet toch een combo van lachen/huilen dat Gag 15(!) minuten krijgt en Liar net 25.
Ja.... was dit toch wel serieus aan het overwegen. Maar Trapped Under Ice zal ik zo goed als niks van kunnen zien i.v.m. trein halen en Liar speelt een set van 25 minuten. Denk dat dit het hem dan toch niet gaat worden.

• Leuk
Waarderingen: residentalien
Ja.... was dit toch wel serieus aan het overwegen. Maar Trapped Under Ice zal ik zo goed als niks van kunnen zien i.v.m. trein halen en Liar speelt een set van 25 minuten. Denk dat dit het hem dan toch niet gaat worden.
Ik woon dichtbij genoeg dat het nog wel echt de moeite is maar echt jongens prop dan wat minder bands op een affiche.

• Leuk
Waarderingen: Nelios en Fluxion
Die korte sets en change overs op revolution calling zijn toch deel van de scene?
25 is best normaal op hardcore punk festivals als ieper voor de eerste band op de dag, wordt rond de middag 30 en dan 45-1 uur voor de sub en headliners. 15 minuten is wel heel extreem ook al spelen behoorlijk van die bands een set van rond die duur maar het is vaker 20-25. Liar is ook best gepromoot en uniek dat ze in NL spelen dus 25 is wat karig want krijgen wel 35 minuten vol.

Het barst ook al van resale tickets op ticketswap dus ik zal wel niet de enigste zijn die deze mening heeft.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Tickets voor de preshow zijn inmiddels ook uitverkocht. Op Ticketswap staan er nog wel genoeg. Timetable van de festivaldag is er ook. Daar wel vollere sets:

1000052557.jpg

Die Haywire set als afsluiter om 00:55 kan zomaar legendarisch worden, hopen dat ik die haal.

The Pill is er helaas niet bij op Zeitgeist. Vervanger is nog niet bekend. Toch jammer, had ze wel op mijn programma staan om te zien.

• Sad
Waarderingen: Brundlecat
Ja, het was Brendan Yates
Ja bizar, hij was de drummer nog bij de Sound and Fury show een aantal jaar terug maar omdat dit een exclusieve (EU) 2025 show is+turnstile natuurlijk in Europa was/is viel denk alles een beetje samen. Tof showtje trouwens, waande me weer terug naar de Induna, Ieper en Innocent shows in 2010-2012 ook al is het nooit echt op plaat iets voor mij geweest knallen ze er live nog lekker op. Ook een flashback die 50 man op podium moest er een beetje om lachen.

De 25 minuten Liar waren het voor deze jongen echt de moeite waard om hier bij te zien naast toffe shows bij gag,(die de 15de minuten maar er doorheen ramde) no turning back(altijd) en ik vond crown court ook leuk zeker voor de soort-van afwisseling. Niet echt een slechte set gezien, Slapshot blijft mij bar weinig doen maar ik snap waarom mensen het leuk vinden, en prima avondje zo.

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Tickets voor de preshow zijn inmiddels ook uitverkocht. Op Ticketswap staan er nog wel genoeg. Timetable van de festivaldag is er ook. Daar wel vollere sets:

Bekijk bijlage 16986

Die Haywire set als afsluiter om 00:55 kan zomaar legendarisch worden, hopen dat ik die haal.
Blijkbaar turnstile gisteren als secret set?

Users who are viewing this thread