Pinkpop 2026

Nooit Plan A, maar zie dat wel nog eens aanvaard worden als Plan B of C.

21Pilots 100% niet

Waren idd de laatste keer ook Noord afsluiter, vind ik ook wel de max, PP is geen LL ;)
Maar QOTSA samen met FF zou wel een heerlijk dagje zijn!!
Ook op LL kregen ze maar 75 min en kwamen Ki/Ki en Job erna nog

Zelf zou ik ze dan liever op de Capaldi-dag (of welke popheadliner het dan wordt) zien voor wat afwisseling over het weekend

Ook op LL kregen ze maar 75 min en kwamen Ki/Ki en Job erna nog

Zelf zou ik ze dan liever op de Capaldi-dag (of welke popheadliner het dan wordt) zien voor wat afwisseling over het weekend
Capaldi heb ik helemaal niets mee en dat is toch geen headliner?!
En Ll had dit jaar zes headliners, waarvan QOTSA er ook eentje was.

Twentyonepilots is gewoon een headliner. Al eerder aangehaald, als pinkpop ooit maneskin, calvin harris of zelfs een timberlake als headliner neer durft te zetten, dan is 21pilots er zeker ook 1. 6 albums, grammys, miljarden aan streams, instant ziggo uitverkopen. breed publiek, mega productie

en dan geen headliner?

Capaldi is dan nog enigzins discutabel, in engeland iig een headliner van formaat, hier zou ie ook evt op noord ervoor kunnen imo.

Twentyonepilots is gewoon een headliner. Al eerder aangehaald, als pinkpop ooit maneskin, calvin harris of zelfs een timberlake als headliner neer durft te zetten, dan is 21pilots er zeker ook 1. 6 albums, grammys, miljarden aan streams, instant ziggo uitverkopen. breed publiek, mega productie

en dan geen headliner?

Capaldi is dan nog enigzins discutabel, in engeland iig een headliner van formaat, hier zou ie ook evt op noord ervoor kunnen imo.
21 Pilots trekt dat veld niet vol.

Wat is volgens PP uitverkocht ? 1 dag of het hele weekend ? Dat laatste zie ik niet meer snel gebeuren of je moet al echt een super line up hebben.

JAAAA!!!
Alleen in de combo 21Pilots / Fender, The Cure en Foo Fighters zoals hierboven geopperd, mis je dan een popnaam (ik mis 'm niet hoor ;-))
Benson Boone voor Foo Fighters en Sleep Token na The Cure (dan kan Robert Smith op tijd zijn mandje in)

• Leuk
Waarderingen: Maria
Ik hoop stiekem wel op een Chappell Roan 🙈 of een lady gaga zou helemaal geweldig zijn.. Billie Eilish. Als 1 van die 3 er staat hoeven de andere headliners van mij geen pop te zijn

• Leuk
Waarderingen: Maria

Users who are viewing this thread