Pinkpop 2026

Opzich mogen ze best naar pinkpop komen maar niet als headliner, misschien als sub 1uurtje max 1.15 uur hitjes spelen dan zou het wel lekker zijn. Maar zoals met veel artiesten eisen die tegenwoordig allemaal een headline slot.
Geven concerten van 3uur. 1uurtje is echt niet genoeg voor hun.

Ik denk dat je BMTH echt flink onderschat... In 2026 is het alweer 3 jaar geleden dat ze er voor het laatst waren en dat was uit mijn hoofd 2x de Ziggo, al weet ik niet meer hoe dat toen verkocht.
Volgens mij 1x Ziggo. Wel uitverkocht.
Ondertussen wel headliner Graspop en RaR. Wel ander soort festival

Volgens mij 1x Ziggo. Wel uitverkocht.
Ondertussen wel headliner Graspop en RaR. Wel ander soort festival
Inderdaad . Als je kunt veel vergelijken, zo stond Korn ook op deze festivals als Headliner en bij Pinkpop sub.

Parkway drive (qua populariteit wel iets achter BMTH lijkt me) stond gewoon in het zonnetje te spelen op Werchter. Bij Graspop zouden ze een combi/ headliner kunnen zijn. En terecht ;)

Pinkpop kan veel hoor. In mij ogen ook Bring me The Horizon laten afsluiten. Dan is de invulling van de dag verder bepalend.
Alleen lijkt het niet in de lijn van de laatste jaren te lopen.

Opzich mogen ze best naar pinkpop komen maar niet als headliner, misschien als sub 1uurtje max 1.15 uur hitjes spelen dan zou het wel lekker zijn. Maar zoals met veel artiesten eisen die tegenwoordig allemaal een headline slot.
Je laatste zin lijkt op een feit, kan je ook onderbouwen dat veel artiesten een headline spot eisen?

Je laatste zin lijkt op een feit, kan je ook onderbouwen dat veel artiesten een headline spot eisen?
Ik denk dat vooral het management achter de arties/band zo’n spot eist, anders hadden bijvoorbeeld een KOL al een keer genoegen genomen met een sub positie? Hun laatste passage in weert was verre van uitverkocht. Dan mag je toch ook wel eens genoegen nemen met een lagere spot. Zo zijn er best een hoop bands die heel goed op
en sub positie kunnen spelen maar misschien hier toch nog te duur voor zijn?/ te veel geld vragen

Foo Fighters definitief weer op tour, met nieuwe drummer.
Maar nog geen data en locaties.

• Leuk
Waarderingen: Maria
BMTH is zeker groter dan Korn ja.
In 2023 verkochten die al met gemak de ziggo dome uit, tegenwoordig zullen dat wel 2 ziggo's of een gelredome zijn want ze zijn flink gegroeid.

Of Pinkpop zich eraan gaat wagen dat betwijfel ik maar als je het hebt over nieuwe gitaar headliners is dit toch wel één van de betere opties, ook met het feit dat ze tegen die tijd meer dan 3 jaar niet in Nederland gespeeld hebben.

Users who are viewing this thread