Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik verwacht dat maandag Lewis Capaldi wordt aangekondigd als BST HYDE PARK headliner voor zaterdag 4 en zaterdag 11 juli 2026. BST organiseert drie weekeindes achter elkaar vrijdag tem zaterdag grote headliner events.
Zaterdag 27 juni LIVE IS LIVE festival met Lewis Capaldi als headliiner in Antwerpen dan en zaterdag 20 juni PINKPOP (zondag 21 juni kan ook).
Ik zou Guns 'n Roses eigenlijk best leuk vinden. Ja, ik weet dat de zang vaak tegenvalt, maar ik heb ze nooit live gezien, en hebben natuurlijk sowieso een sterke set-list.
Het zou dan niet als headliner moeten zijn, daar ben ik het wel mee eens. Maar neem aan dat ze zelf ook wel zullen inzien dat ze de grote festivals niet meer zullen headlinen?
Ik zou Guns 'n Roses eigenlijk best leuk vinden. Ja, ik weet dat de zang vaak tegenvalt, maar ik heb ze nooit live gezien, en hebben natuurlijk sowieso een sterke set-list.
Het zou dan niet als headliner moeten zijn, daar ben ik het wel mee eens. Maar neem aan dat ze zelf ook wel zullen inzien dat ze de grote festivals niet meer zullen headlinen?
Staan in stadions en waren dit jaar nog headliner van Wacken. Die komen echt niet voor minder. Spelen ook minimaal 2,5 uur (op Wacken gingen ze zelfs de 3 uur voorbij).
Lijkt mij echter geen PP band (meer). Mede ook vanwege de lange setlist en omdat de populariteit in NL minder groot is dan in de rest van Europa. Of ze moeten verder niet in (West) Duitsland staan waardoor veel Duitsers naar PP getrokken kunnen worden maar ook dat lijkt mij geen waarschijnlijk scenario.
Staan in stadions en waren dit jaar nog headliner van Wacken. Die komen echt niet voor minder. Spelen ook minimaal 2,5 uur (op Wacken gingen ze zelfs de 3 uur voorbij).
Lijkt mij echter geen PP band (meer). Mede ook vanwege de lange setlist en omdat de populariteit in NL minder groot is dan in de rest van Europa. Of ze moeten verder niet in (West) Duitsland staan waardoor veel Duitsers naar PP getrokken kunnen worden maar ook dat lijkt mij geen waarschijnlijk scenario.
Staan eind november al in de Ziggo Dome geloof ik maar Jamiroquai komt met een eerste festival in juli in Portugal. Geen idee of PP hier nog aan gaat beginnen?
Genoeg mooie namen. Teddy Swims verwacht ik na ‘24 nu wel en nog genoeg andere namen ook: SOMBR, Royel Otis, Blondshell, Lambrini Girls, CMAT, Turnstile, Wet Leg, … Voor de rest hopen dat acts zoals The XX, Clipse, Little Simz en Model/Actriz ook kans maken om over te komen.
Ik vraag me af of PP zich aan Anyma gaat wagen? Ik ben groot fan en heb zelfs een tattoo van zijn label, en het zou ook veel jonge mensen aanspreken. Heeft ook Sziget geheadlined afgelopen editie. Iets met een nieuwe richting inslaan? Ik denk wel dat als ze het aandurven het geen headline positie zou moeten zijn. Voor mij is dat toch echt wel weggelegd voor een grote popster of band (zegt iemand die twee jaar geleden een kaartje heeft gekocht specifiek voor Calvin Harris haha).
Hopelijk slaan ze Pinkpop en Werchter over. Maar dat is mijn smaak. Vorige passages (4x gezien) niet mijn ding. Al is er op Werchter altijd een alternatief in The Barn. En als ik kijk naar de laatste 2x op Pinkpop verkocht dit ook niet erg goed. met in 2012 42.000 bezoekers. En 2019 48.000 bezoekers. Mocht dit in hun budget passen dan passen ze beter op een BKS of DTHR.